Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik geraak niet op mijn oude flickr account

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik geraak niet op mijn oude flickr account

    Ik heb pas een flickr account aangemaakt en daar wat foto's geplaatst. Het is me gelukt enkele van deze foto's ook op BD te tonen.
    Nu geraak ik echter niet meer op dat account maar kom ik steeds op een ander account terecht, met een andere naam, maar waar geen foto's staan.
    Ik veronderstel dat ik dat lege account langer geleden heb aangemaakt (maar nooit gebruikt, waardoor ik het vergeten ben) maar met hetzelfde emailadres dan mijn nieuwe account.
    Dat lege account heb ik al gewist, maar dan maakt flickr automatisch een 2e en 3e en ondertussen al 15e versie aan (zo lang ben ik al aan 't sukkelen).

    Ook via Yahoo een nieuw wachtwoord opgevraagd, maar ik kom ook dan weer op dat lege account terecht.
    Alle cookies eens gewist, zelfde probleem.
    Het probleem is vanmiddag ontstaan toen ik de flickr app op mijn gsm heb geïnstalleerd. Dat heb ik met al die ellende ook weer eraf gegooid.

    Mijn nieuwe account bestaat nog steeds en de foto's staan nog online.
    Ik weet alleen niet hoe ik daar moet inloggen omdat ik steeds vanzelf op een andere versie van dat lege account kom.
    Heeft er iemand raad (voor een leek als mij)???

  • #2
    Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

    Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    Ik veronderstel dat ik dat lege account langer geleden heb aangemaakt (maar nooit gebruikt, waardoor ik het vergeten ben) maar met hetzelfde emailadres dan mijn nieuwe account.
    Lijkt me vreemd, ik dacht dat je maar 1 account per e-mail adres kon aanmaken.

    Comment


    • #3
      Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

      Het is maar een veronderstelling, ik weet ook niet wat er aan de hand is.
      Telkens als ik dat lege account delete, en ik wil weer inloggen, maakt flickr automatisch een ander account aan.
      Last edited by kohraya; 4 juni 2017, 08:14.

      Comment


      • #4
        Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

        In Windows 10 naast het start icoontje op de loep klikken "Begin met typen om apps, bestanden en instellingen te zoeken".
        Typ "wachtwoorden" in klik op "netwerkwachtwoorden beheren", klik vervolgens op "Webreferenties" en zoek naar Flickr.
        Als moet inloggen op uw Pc zal je moeten inloggen om uw wachtwoorden zichtbaar te maken.
        Daar kunt u zaken verwijderen die je niet meer nodig hebt.
        Mogelijks is dat de reden dat Windows zelf naar andere accounts gaat zoeken als je naar de Flickr webstek surft.
        Ik had hierin ook dubbele staan en heb deze zonder problemen kunnen verwijderen.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

          Alvast bedankt voor de moeite mij te willen helpen.
          Doch als ik op 'webreferenties' klik, komt er bij mij geen lijst zichtbaar waar ik iets uit kan kiezen. Ook geen zoekfunctie of dergelijke.
          Ook als ik bovenaan rechts op de 3 streepjes klik en ik ga naar 'opties/beveiliging' kan ik via 'opgeslagen aanmeldingen' geen flickr account vinden.
          Ik ben echt een leek op dit vlak en kan dus alle hulp gebruiken.
          Nog tips?

          Comment


          • #6
            Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

            Tjien, dat is raar, uw Windows slaat dus geen web wachtwoorden op?
            Dat moet ergens aan uw instellingen liggen.
            Zit ineens te denken, welke browser gebruik je eigenlijk?
            Misschien eens een andere browser gebruiken.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

              Neen, ik vind ze niet terug in windows. Wel via die drie streepjes rechtsboven, maar die van flickr staat er niet tussen. Kan misschien te maken hebben of ik al dan niet heb aangevinkt wachtwoord te onthouden.
              Ik werk via Firefox, maar via Explorer heb ik dus hetzelfde probleem.
              Flickr blijft automatisch nieuwe accounts aanmaken als ik de vorige delete. Ook als ik probeer via een ander email adres (wat toch niet geaccepteerd wordt).
              Maar zo zit ik in een eindeloze loop.

              Mijn zoon is niet zeker, maar het zou volgens hem te maken kunnen hebben met de data versturing; cookies en subcookies mogen niet leeg zijn van flickr, dus lost flickr het op deze manier op.
              Maar als dat zo is, zou het toch een gekend probleem moeten zijn. En voor elk probleem bestaat een oplossing?

              Comment


              • #8
                Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

                flickr account is in principe dezelfde als je yahoo account, dus eens zien naar het paswoord van yahoo?

                Comment


                • #9
                  Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

                  Die staat ook niet in de lijst.
                  Die van Belgiumdigital en 500px bijvoorbeeld wel, maar die van 1X.com en sommige andere weer niet.

                  Het paswoord is volgens mij niet het probleem, want dat wordt wel geaccepteerd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

                    kimthornleykane: Photostream, followers, followed, recent activity, etc. You name it, it's not there. Just happy I could get on at all. Anyone else having this problem, or know how to fix it?

                    You can't have a Yahoo account without a Flickr account anymore (if you delete a Flickr account, using the Yahoo account will make it generate a new Flickr account).
                    hoeveel yahoo accounts heb je?
                    staat yahoo open als je probeert in te loggen bij flickr?

                    nog een mogelijke reden: https://www.flickr.com/help/forum/en...7679738245796/

                    Comment


                    • #11
                      Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

                      De tweede mogelijke reden die je linkt, lijkt erg op mijn probleem, maar ik lees niet meteen een oplossing.
                      Dit ga ik morgen eens nakijken (bedtijd).

                      Comment


                      • #12
                        Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

                        YESSSSSS !!!
                        Probleem opgelost. Het lag inderdaad aan het feit dat ik (blijkbaar) 2 accounts heb.

                        HEEL HEEL HEEL erg bedankt voor de hulp !!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: ik geraak niet op mijn oude flickr account

                          Goed dat het opgelost is 👍

                          Comment

                          Working...
                          X