Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To the unknown 9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] To the unknown 9

    Laat hier de zwartwit serie eindigen. Nu een week naar Wales. Alles zal dus rustiger worden

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: To the unknown 9

    Dit is wel een heel aparte omzetting Raymond, krijg hier een gevoel bij dat ik een frame zie uit een oude film
    Nog iemand die we dan even moeten missen, en het is hier al zo stil de laatste tijd .... vraag me af op welk forum alle fotografen zitten

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: To the unknown 9

      een speciale omzetting, maar ik kan hem wel smaken.

      Comment


      • #4
        Re: To the unknown 9

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Dit is wel een heel aparte omzetting Raymond, krijg hier een gevoel bij dat ik een frame zie uit een oude film
        Nog iemand die we dan even moeten missen, en het is hier al zo stil de laatste tijd .... vraag me af op welk forum alle fotografen zitten

        grts
        Sieg
        Helemaal mee akkoord, ziet er een analoge foto uit. Inderdaad, het is hier zeer stil....
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: To the unknown 9

          mooie foto..... waarbij mijn fantasie wederom geprikkeld wordt.... ik zie toch zeker 5 (voor mij overduidelijke menselijke gezichten) in de berg...


          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: To the unknown 9

            ansel adams achterna?

            Comment


            • #7
              Re: To the unknown 9

              deze is iets figuratiever. iets meer herkenbaar. iets minder unknown.

              ansel adams zou ik het niet noemen, wel eerder G.R. ...
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: To the unknown 9

                Mooie afsluiter - die gezichten zie ik ook.
                Zelfs een volledige man in profiel - rechts
                Mooie reeks
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: To the unknown 9

                  Mooie afsluiter met een beeld uit de jaren... Geniet in Wales en de beelden komen dan later wel naar ons toe.

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: To the unknown 9

                    In je unknowns zitten een paar pareltjes en een paar die ik persoonlijk minder vind. Deze vind ik weer iets minder geslaagd. Proberen uit te leggen waarom: de bewerking is sterker dan de inhoud en valt er niet meer mee samen naar mijn gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: To the unknown 9

                      Hele mooie afsluiter van de knappe reeks Raymond...Heel veel plezier in Wales..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X