Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 3000 kopen of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 3000 kopen of niet?

    Hallo allemaal,

    Graag zou ik een camera willen aanschaffen.
    Ik weet een nikon 3000 te koop met lens AF70-300mm.
    Er zou blijkbaar niet veel mee getrokken geweest zijn.
    Ik ben nog een leek in die toestellen, waarop moet ik letten als ik m ga testen en wat is een schappelijke prijs voor zo'n toestel?

    Ik hoop dat ik snel antwoord krijg want er zijn meer kapers op de kust.
    Alvast een dikke merci

  • #2
    Re: Nikon 3000 kopen of niet?

    Dit, AF70-300mm kan van alles en nog wat zijn, maar ik zal er niet meer voor geven dan 99 euro

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 3000 kopen of niet?

      Voor het toestel met die lens erbij?
      Ik heb wat foto's van de camera en ook van de doos van de lens, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen.
      Op de doos staat Tamron AF70-300mm F/4 -5.6 Di
      Ld macro 1:2
      Last edited by Keeya; 2 juni 2017, 16:00.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 3000 kopen of niet?

        Ja voor dat setje heb ik niet meer over dan 99 euro...

        D3000 is relatief "verouderd - 5 jaar geleden geïntroduceerd meen ik -" en een 70-300mm f/4-5.6 + macro - standje past niet in mijn visie.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 3000 kopen of niet?

          Volgens hem zou m maar 2 jaar oud zijn, hoeveel kliks kon het mij niet zeggen.
          Wat raad je mij dan aan voor een degelijk beginnerstoestel met macrolens?
          Waar moet ik op letten en rond welke prijs zou zo'n toestel zitten?

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 3000 kopen of niet?

            Ik kijk niet naar hoelang iemand een body in zijn bezit heeft maar naar de model leeftijd.