Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gouden schild

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Gouden schild

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Gouden schild

    hmmm... voor mij is het midden wat te hard uitgebrand.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Gouden schild

      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
      hmmm... voor mij is het midden wat te hard uitgebrand.
      Geen probleem Iegienie, je mening eerlijk verkondigen Ik vond dat midden wat overbelicht nu juist een artistiek puntje in het geheel - anders nogal vlak - maar weet dat ik op deze heel weinig reactie zal krijgen, en moest het nu mijn foto niet zijn zou ik ook twijfelen. Komt stukken beter over op print aan de wand, doch dit is bijzaak maar er is een wezenlijk verschil in bekijken
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Gouden schild

        ik heb al beter van u gezien

        Comment


        • #5
          Re: Gouden schild

          Doet me denken aan een mysterieus zegel of zo. Voor mij wel geslaagd ook de omzetting/bewerking.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Gouden schild

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Geen probleem Iegienie, je mening eerlijk verkondigen Ik vond dat midden wat overbelicht nu juist een artistiek puntje in het geheel - anders nogal vlak - maar weet dat ik op deze heel weinig reactie zal krijgen, en moest het nu mijn foto niet zijn zou ik ook twijfelen. Komt stukken beter over op print aan de wand, doch dit is bijzaak maar er is een wezenlijk verschil in bekijken
            print is meestal beter he.
            ikzelf print ook nogal veel foto's af, pas als ik een echt goede print heb ben ik tevreden. En liefst dan nog een serie fotootjes die een geheel vormen. Zoals jouw unknown serie, hang die naast elkaar in een mooie kader, goed afgeprint, en je hebt een klassieker.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Gouden schild

              Ik denk een dienblad. Maar de schuimende pintjes ontbreken spijtig genoeg
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X