Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op krab vissen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] op krab vissen


    Last edited by Guest8; 3 juni 2017, 09:34.

  • #2
    Re: op krab vissen

    Compositie en beeld opbouw, vind ik hier echt niet mooi of goed...
    ik ben ervan overtuigd dat er ter plaatse veel, maar dan ook veel meer uit te halen was...

    D.

    Comment


    • #3
      Re: op krab vissen

      misschien wel, in het echt lijkt het geweldig misschien teveel goede herinnering van toen.

      Comment


      • #4
        Re: op krab vissen

        Een foto die wel mijn aandacht trekt - en dat vind ik er goed aan
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: op krab vissen

          Beentjes afknippen maf niet hé Daniel, een portret met romp bob, ok, ...
          Horizon mooi plat, kleuren mooi, compo op ⅓, er zijn heus wel goeie dingen bij.

          PS: haar broekje zit volgens mij ongemakkelijk, maar dat is haar probleem.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: op krab vissen

            dat broekje en haar probleem vond ik leuk en dit moest de aandacht trekken, van het meisje zelf heb ik betere van dat broekje niet

            Comment


            • #7
              Re: op krab vissen

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Compositie en beeld opbouw, vind ik hier echt niet mooi of goed...
              ik ben ervan overtuigd dat er ter plaatse veel, maar dan ook veel meer uit te halen was...

              D.

              Daniel, had je een stapje naar rechts gedaan zodat meisje niet voor de gebouwen stond ging het beeld pakken beter zijn geweest.....en dat broekje ziet er idd niet echt gemakkelijk uit ;-)
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: op krab vissen

                zal later eens andere foto van meisje laten zien, dan zie ook het standpunt van deze maar toch bedankt voor reactie.

                Comment


                • #9
                  Re: op krab vissen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                  Beentjes afknippen maf niet hé Daniel
                  .
                  Dit zijn toch echt regeltjes van een heel ver verleden. Wat het broekje betreft : dit is geen fashionfoto voor mij dus geen enkel probleem. Zonder de tittel had ik wel niet geweten dat het meid op krab aan het vissen was.

                  Comment


                  • #10
                    Re: op krab vissen

                    Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                    .
                    Dit zijn toch echt regeltjes van een heel ver verleden. Wat het broekje betreft : dit is geen fashionfoto voor mij dus geen enkel probleem. Zonder de tittel had ik wel niet geweten dat het meid op krab aan het vissen was.
                    Dag Walter, oude regeltjes doen het nog steeds bij foto's waar je de tijd hebt om alles af te regelen, de bedoeling is om op de foto commentaar te geven, en niet op het commentaar, maar ja met tittel en het meid...


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: op krab vissen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      Dag Walter, oude regeltjes doen het nog steeds bij foto's waar je de tijd hebt om alles af te regelen, de bedoeling is om op de foto commentaar te geven, en niet op het commentaar, maar ja met tittel en het meid
                      Beetje rare opmerking imo. Jij mag commentaar geven op de foto, maar walter mag niet zeggen dat hij oneens is met jou ?
                      Het gaat nog altijd om de foto.

                      Trouwens, er is absoluut niks mis met afgeknipte ledematen. Meer zelfs, daar is een richtlijn voor.
                      Namelijk dat als je een ledemaat 'afknipt' dat je niet op of vlakbij het gewricht doet.
                      Dat is hier het geval. Estethisch gezien stoort dit mij ook absoluut niet in dit beeld.

                      Ik sluit me verder aan bij walter & thaan. Dat ze de mooie gebouwen blokkeert is jammer, en dat ze aan het vissen is, is voor mij zonder de titel absoluut niet te zien.
                      Nikon shooter - Samyang fan

                      Comment


                      • #12
                        Re: op krab vissen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
                        Beetje rare opmerking imo. Jij mag commentaar geven op de foto, maar walter mag niet zeggen dat hij oneens is met jou ?
                        Het gaat nog altijd om de foto.

                        Trouwens, er is absoluut niks mis met afgeknipte ledematen. Meer zelfs, daar is een richtlijn voor.
                        Namelijk dat als je een ledemaat 'afknipt' dat je niet op of vlakbij het gewricht doet.
                        Dat is hier het geval. Estethisch gezien stoort dit mij ook absoluut niet in dit beeld.

                        Ik sluit me verder aan bij walter & thaan. Dat ze de mooie gebouwen blokkeert is jammer, en dat ze aan het vissen is, is voor mij zonder de titel absoluut niet te zien.
                        Bedankt om alles nog eens op zijn kop te zetten, Walter spreekt van oude regels die jij weer binnen haalt, dit forum dient om commentaar te geven op foto's en samen met Walter heb je commentaar op mij.
                        Je schrijft trouwens zelf dat het om de foto gaat.
                        De rest is tijdverlies...je plaatst niet eens foto's.
                        ...leeg...

                        Comment


                        • #13
                          Re: op krab vissen

                          ok laat ons stoppen, ik had tweede foto bijgezet om te laten zien dat ik niet veel ruimte had. Zal met alle opmerkingen in het vervolg rekening houden.

                          Comment


                          • #14
                            Re: op krab vissen

                            Beste Lieven, jammer dat je je hier zo aangevallen voelt, dat was zeker niet de bedoeling !
                            Ik heb je toegevoegd aan mijn negeerlijst, dus dit zal vanaf nu niet meer voorvallen.

                            @DANIELDEBOECK: ik vind de eerste wel mooier, maar de 2de geeft wel meer referentie naar de titel
                            Nikon shooter - Samyang fan

                            Comment


                            • #15
                              Re: op krab vissen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
                              Beste Lieven, jammer dat je je hier zo aangevallen voelt, dat was zeker niet de bedoeling !
                              Ik heb je toegevoegd aan mijn negeerlijst, dus dit zal vanaf nu niet meer voorvallen.

                              @DANIELDEBOECK: ik vind de eerste wel mooier, maar de 2de geeft wel meer referentie naar de titel
                              Oh dank u Eanx, wat een eer.
                              ...leeg...

                              Comment

                              Working...
                              X