Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

    Mijn oudste zoon komt voor een zestal weken naar België en gaat via een huisruil met zijn kotgenoot uit zijn studententijd in Lint "wonen".
    Hij moet tussenin van hieruit ook wat werken en dan is bij ons logeren geen optie.
    Met alle bagage en 4 personen is het aangewezen om hem ineens te laten oppikken in Zaventem door een bedrijf die luchthavenvervoer doet.
    De trein is met al die bagage en 2 kids niet echt een optie.

    Vermits wij zelf in het Gentse wonen heb ik geen idee welke firma's uit het Antwerpse prijs/kwaliteit aan te raden zijn.

    Dus: tips en ervaringen welkom.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

    Is een taxi geen optie?
    Prijs delen door 4 lijkt toch haalbaar?
    Ik bedoel dat het per persoon dan niet zo duur uitkomt ... met trein betaalt men ook 4 keer.
    Trein en bus niet haalbaar?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

      Wanneer wij ons van Waregem naar Zaventem en terug laten voeren/halen, betalen wij 190 euro totaal.
      Dus enkele reis zal vermoedelijk slechts rond de 100 kosten.
      Aan een luchthaventransport in die regio kan ik je niet helpen, maar hier in de buurt heb je ze maar voor het kiezen, dus zal het daar ook wel zo zijn (blijkbaar een lucratief jobke).

      Comment


      • #4
        Re: Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Prijs delen door 4 lijkt toch haalbaar?
        Die 4 zijn wel vader, moeder, zoontje en dochter, dus veel verdelen is er wel niet bij

        En een taxi is waarschijnlijk de prijs van zo'n minibusje x 3 à x5.....

        Ik hoop gewoon enige info te krijgen wie goeie ervaring heeft met de ene of de andere.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Die 4 zijn wel vader, moeder, zoontje en dochter, dus veel verdelen is er wel niet bij
          Daarom dat ik ook de volgende zin erbij gezet heb. [emoji1]

          En een taxi is waarschijnlijk de prijs van zo'n minibusje x 3 à x5.....
          Als men een taxi bestelt voor 4 personen en bagage, dan komen die vaak al met een minibusje als taxi.

          De luchthaventransferts zijn vaak heel goedkoop als men deze regelt tijdens de boeking van de reis via het reisagentschap, maar daarbuiten tellen die ook wel redelijk door.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

            Google maar eens op luchhavenvervoer.
            Ik heb al een paar keer econom taxi gebruikt voor 6 personen. Ze rijden met Vito, en prijzen zijn zeker redelijk.

            Op voorhand boeken is waarschijnlijk 30% goedkoper dan een taxi nemen op de luchthaven.
            Bel anders eens een taxi edrijf uit de buurt van Lint. Ik schat dat de prijs rond de 75-80€ zal zijn voor de enkele rit. Ophalen is meestal 5€ goedkoper dan afzetten aan de luchthaven. Heeft met parkeerkosten te maken.

            Comment


            • #7
              Re: Luchthavenvervoer Zaventem naar Lint

              Ik gebruik deze vanuit Lint.
              Punctueel, vriendelijk en toch enig niveau.
              Prijs valt reuze mee, denk een euro of 55.
              Maken ook geen probleem om op meerdere stops op te halen of af te zetten.
              Als we met 4 zijn, komen ze meestal met een grote luxueuze Vito.

              Comment

              Working...
              X