Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strobisten materiaal met oa: Flitsen, flitsstatief, paraplu's, transmitters, etc...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Strobisten materiaal met oa: Flitsen, flitsstatief, paraplu's, transmitters, etc...

    Wegens het feit dat ik al een hele tijd dit materiaal niet meer gebruikt heb en ik aan het downsizen ben heb ik wat materiaal te koop. Het materiaal is in gebruikte staat en sommige hebben wat mankementjes (zal ik er duidelijk bij zetten) maar alles is nog zeer bruikbaar.

    Canon Speedlite 580 EX (wat krasjes hier en daar maar werkt nog perfect) - € 100
    Canon Speedlite 580 EXII (ook wat krasjes hier en daar maar werkt perfect) - €250
    Phottix Strato II zender en 2 ontvangers (Beschadiging aan de ontvangers, flitsschoentje kapot. Kan je wel nog gebruiken door via de meegeleverde kabeltjes te werken - €50
    Flitsstatief en 4 flitsparaplus met draagtas (het statief heeft een vijsje tekort, opgelost met tape, werkt nog maar ziet er niet super mooi uit ) - € 40


    (Op de advertentie staan 2 paraplu's maar heb ondertussen nog een grote witte gevonden (met wat roestplekjes hier en daar) en een reflectieparaplu. Die mogen weg in het pakket voor dezelfde prijs.

    Prijzen zijn richtprijzen, bieden is toegestaan! Iemand die alles in een keer koopt krijgt voorrang (en korting )

    Af te halen regio Gent
Working...
X