Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de uitkijk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op de uitkijk.


  • #2
    Re: Op de uitkijk.

    Altijd leuk als je een libel kunt spotten en op je camera weet te vereeuwigen.. Een leuke plaat zo in combinatie met de titel... Ik denk dat je gezien (het tijdstip) de lichtomstandigheden het maximale eruit hebt weten te halen...hoewel je het jezelf niet makkelijk hebt gemaakt met het harde zonlicht... je ziet bijv. dat onderin het oogje (qua contrast) het iets is dichtgelopen, de scherpte en de compo vind ik goed...al met al een leuk totaalplaatje...


    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Op de uitkijk.

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Altijd leuk als je een libel kunt spotten en op je camera weet te vereeuwigen.. Een leuke plaat zo in combinatie met de titel... Ik denk dat je gezien (het tijdstip) de lichtomstandigheden het maximale eruit hebt weten te halen...hoewel je het jezelf niet makkelijk hebt gemaakt met het harde zonlicht... je ziet bijv. dat onderin het oogje (qua contrast) het iets is dichtgelopen, de scherpte en de compo vind ik goed...al met al een leuk totaalplaatje...


      Rob,

      Bedankt voor de uitleg en de tips.

      Comment


      • #4
        Re: Op de uitkijk.

        De vroege uurtjes van de dag bieden vaak betere macro gelegenheden. Zachter licht, slapende insecten ...
        Het 'rommetje' rechts onder had ik buiten beeld proberen te laten.
        Bg heb je herkenbaar, doch mooi rustig gehouden.

        Comment

        Working...
        X