Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MacPhun coming to Windows!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MacPhun coming to Windows!

    MacPhun levert al enkele jaren goeie beeldbewerkingssoftware voor de Mac.
    Nu gaan ze binnenkort twee van hun 'vlaggeschepen', Aurora (voor HDR bewerkingen) en Luminar naar Windows porteren. Diegenen die graag op de hoogte blijven, of mee willen werken aan de 'public beta' kunnen via deze link inschrijven:
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: MacPhun coming to Windows!

    Handig om te weten.
    Bedankt.

    T.T.

    Comment


    • #3
      Re: MacPhun coming to Windows!

      Heb mijn eigen zelf ingeschreven.
      Ken mien ingeskrev'n.
      Werk je er mee Les?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: MacPhun coming to Windows!

        Niet met Aurora, omdat ik destijds Photomatix heb gekocht. HDR doe ik vandaag de dag eigenlijk te weinig om me er echt mee bezig te houden.
        Luminar gebruik ik wel, maar vooral omdat ik Photos (het ingebouwde fotoprogramma van Apple) op zich te zwak vind. Programma's als Luminar (en ook Pictorial - zie ook andere vraag in dit forum) werken als extensies voor Photos. Nu, ik schiet in JPG+RAW. RAW zal ik altijd ontwikkelen met iets als DxO Optics Pro (maar ook enkele andere RAW-ontwikkelaars). De JPGs gaan zo in Photos, maar als ze toch gebruikt worden (vooral de familiefoto's), dan gebeurt het dat ik ze langs Luminar stuur. Luminar is echter vrij nieuw, en heb ik nog maar vrij recent gekocht, dus ben ik zeker geen expert.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: MacPhun coming to Windows!

          Persoonlijk zou ik liever Tonality en Intensify naar Windows zien komen, daar ben ik meer in geïntresseerd.
          Hopelijk volgen die ook nog
          Nikon shooter - Samyang fan

          Comment


          • #6
            Re: MacPhun coming to Windows!

            Even deze topic omhoogschoppen, want gisteren kreeg ik van MacPhun een email dat de betaversie voor Windows nu beschikbaar is.
            Ik beschik zelf niet over Windows, maar voor diegenen die alsnog een testdrive willen doen: https://macphun.com/beta
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: MacPhun coming to Windows!

              Een vergelijking tussen de Windows (beta) en Mac versie:
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: MacPhun coming to Windows!

                Wel die mail heb ik vandaag gekregen.
                Normaal ben ik afkerig van een bèta versie maat ik ga die toch eens uitproberen.
                Alleen verwacht ik wel een beetje moeilijkheden met het Engels, toch lijkt me dat programma interessant.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: MacPhun coming to Windows!

                  Met die download kan ik niks aanvangen.
                  Ik zie ook geen enkele extensie.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment

                  Working...
                  X