Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My old and new life

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] My old and new life

    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: My old and new life

    Met de inhoud heb ik nog geen overeenkomst. Het licht vind ik aan de harde kant en de man zijn gelaat is diagonaal doorsneden. Goed beeld uit de straat maar heb het moeilijk met de aangehaalde punten
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: My old and new life

      Het licht is hard maar vind dat je er toch een mooi verhaal hebt van gemaakt.
      Prima omzetting ook
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: My old and new life

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Het licht is hard maar vind dat je er toch een mooi verhaal hebt van gemaakt.
        Prima omzetting ook
        Peter

        Yep...het enige wat ikzelf zou veranderen is de tekst op de steen eventjes wegtoveren...tekst in beeld die niets toevoegt aan het verhaal trekt de aandacht...ik durf te wedden dat iedereen die redelijk snel aan het lezen was

        grtz

        Nathan
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: My old and new life

          Het licht was inderdaad zeer hard dit weekend. Ben later terug geweest maar deze man was natuurlijk nergens meer te bespeuren.
          Die tekst, ik kan je volledig volgen aangezien ikzelf op mijn eigen foto al deze tekst probeer te lezen. Maar ik ben niet echt een fan van zaken te laten verdwijnen om het mooier te maken. Ik heb liever de wereld laten zien zoals hij echt is, of toch met iets meer contrast. Maar het trekt absoluut wel de aandacht weg. Puntje om aan te denken volgende keer. Of eventueel zelfs teksten te vinden waarmee ik verhalen kan vertellen (bedankt voor het idee voor mijn volgende opdracht ).
          In ieder geval bedankt voor de reacties.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

          Comment


          • #6
            Re: My old and new life

            Toch wel een knap straatwerkje met " contrasten " naar inhoud en lichtgebruik.
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment

            Working...
            X