Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ag2r la mondiale @ baliose tour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ag2r la mondiale @ baliose tour


  • #2
    Re: Ag2r la mondiale @ baliose tour

    Goed beeld. Al vind ik het jammer dat je hem geen fractie eerder hebt. Nu heb je hem wat mij betreft al wat te veel langs achter. Een iets tragere sluiter en nog iets meer bijsnijden had wat mij betreft nog wat meer dynamiek in de foto gestoken.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Ag2r la mondiale @ baliose tour

      Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
      Goed beeld. Al vind ik het jammer dat je hem geen fractie eerder hebt. Nu heb je hem wat mij betreft al wat te veel langs achter. Een iets tragere sluiter en nog iets meer bijsnijden had wat mij betreft nog wat meer dynamiek in de foto gestoken.
      Gregory, voor mij ook iets te laat maar het is zo.wat betreft de sluitertijd neem ik al mijn Panning op 1/250 maar blijkbaar zie je het veel minder dan op de andere foto's. Komt door dat er geen stickers op de wielen hangen denk.ik vond de foto iets hebben met de nationale kleuren en vandaar mijn post.

      Comment


      • #4
        Re: Ag2r la mondiale @ baliose tour

        Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
        Gregory, voor mij ook iets te laat maar het is zo.wat betreft de sluitertijd neem ik al mijn Panning op 1/250 maar blijkbaar zie je het veel minder dan op de andere foto's. Komt door dat er geen stickers op de wielen hangen denk.ik vond de foto iets hebben met de nationale kleuren en vandaar mijn post.
        De foto heeft absoluut iets. Mijn comment is enkel opbouwend bedoeld. vandaar ook dat ik startte met "goed beeld". dat meen ik dan ook
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: Ag2r la mondiale @ baliose tour

          Deze rijdt mooi op zijn eigen schaduw. De panning is goed uitgevoerd doch 'perfectie' is een hoge lat en wie bepaald waar die 'lat' precies ligt ?
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Ag2r la mondiale @ baliose tour

            Goeie foto inderdaad. Heb het zelf al enkele keren geprobeerd, ik weet dus dat het niet eenvoudig is. Ik vroeg me af of de kracht er niet nog meer zou uitstralen als de benen een halve slag ervoor of erna zouden gepositioneerd zijn ? het gestrekte 'voorste been' geeft niet echt de impressie van de kracht die erdoor wordt uitgeoefend. Met een gebogen voorste been zou dat misschien nog wat sterker naar voor komen.....Dit is dus meer als vraag bedoeld dan als 'kritiek' hé !

            Comment


            • #7
              Re: Ag2r la mondiale @ baliose tour

              Jij stond op een plaats waar ze de zon in de rug hadden - bij mij vallen de schaduwen aan de linkerkant van de renner. (maar ik stond dan zelf wel in de schaduw )
              Persoonlijk houd ik van veel beweging in het beeld en ga ik wel veel trager dan die 1/250 die jij gebruikt.
              Al zegt de sluitertijd niet alles en moet je ook rekening houden met de brandpuntsafstand natuurlijk.
              Nu, ieder zijn stijl - we moeten niet allemaal hetzelfde doen - mooi gedaan
              Groeten,
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X