Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Outport

    Deze vissershuisjes in Newfoundland zijn werkelijk tussen de kliffen gebouwd, zo dicht mogelijk bij de aanlegsteiger met de bootjes.

    update:

    outport update by Raf Strobbe, on Flickr

    Outport by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 98mm f 5.6 1/500

    Bedankt voor het kijken en uw commentaren,

    Raf.
    Last edited by muesli; 29 mei 2017, 22:50.

  • #2
    Re: Outport

    Knap om te zien hoe deze huisjes zo tussen de rotsen staan
    De opname mocht voor mij persoonlijk wat meer pit hebben, vind het nu wat teveel grijs-grijs, is uiteraard kwestie van smaak

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Outport

      Ja Raf, zoals mijn voorganger opmerkt, een beetje te grijs. Met wat meer pit krijg je een betere sfeer in je toch al goed opname (registratie).
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Outport

        Klopt. Ik plaats een update met wat meer bewerking (contrast) en hogere kwaliteit. Ik heb namelijk ook gezien dat er te sterke beperkingen in grootte in de exportgegevens van LR meegegeven waren. Bedankt voor de snelle reacties G.R. en Sieg.
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Outport

          Mooie compo - de huisje op 1 lijn die wijzen naar de andere lijn zijnde horizon.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Outport

            Heerlijk om daar in het ruige gebied te wonen, ik wil er direct voor tekenen. Zou er persoonlijk meer voor gekozen hebben om onder wat minder en boven wat meer zo zou het eerste huisje meer uit de linker onderhoek vertrekken en het beeld sterker opbouwen.
            Z/w is je persoonlijke keuze maar denk dat kleur ook niet mis zou zijn geweest.

            Gr, Daniel.

            Comment

            Working...
            X