Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binnenlocatie Limburg huwelijkfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Binnenlocatie Limburg huwelijkfotografie

    Hoi,

    Wij trouwen 22 juli.
    Met wat geluk is het mooi weer en zullen we foto's nemen kunnen nemen in de Teut in Zonhoven.

    Plan B is een binnenlocatie. Maar gezien ik nog niet zo lang in Limburg woon, is mijn bron van inspiratie verschrikkelijk beperkt.

    Ik weet dat C-Mine in Genk vaak wordt gebruikt. We houden beiden van natuur en buiten zijn, dus het zou jammer zijn om de meer industriële weg op te moeten voor trouwfoto's.

    Vandaar mijn vraag: wie weet er leuke binnenlocaties in Limburg? Liefst in de buurt Hasselt, Diepenbeek, Kortessem, Genk, Zutendaal,... Lommel is te ver.

    Bedankt !

  • #2
    Re: Binnenlocatie Limburg huwelijkfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door mus13 Bekijk bericht
    Hoi,

    Wij trouwen 22 juli.
    Met wat geluk is het mooi weer en zullen we foto's nemen kunnen nemen in de Teut in Zonhoven.

    Plan B is een binnenlocatie. Maar gezien ik nog niet zo lang in Limburg woon, is mijn bron van inspiratie verschrikkelijk beperkt.

    Ik weet dat C-Mine in Genk vaak wordt gebruikt. We houden beiden van natuur en buiten zijn, dus het zou jammer zijn om de meer industriële weg op te moeten voor trouwfoto's.

    Vandaar mijn vraag: wie weet er leuke binnenlocaties in Limburg? Liefst in de buurt Hasselt, Diepenbeek, Kortessem, Genk, Zutendaal,... Lommel is te ver.

    Bedankt !
    De bib in genk is echt knap
    De natuur binnen dan moet je naar nen plantentuin gaan uitkijken...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Binnenlocatie Limburg huwelijkfotografie

      Hallo,
      C-mine in Genk misschien of de mijn in Waterschei?
      Al weet ik niet of die laatste nog beschikbaar is en ben er zelf nooit geweest :-)

      Groeten
      Koen
      www.knfotostudio.be

      Comment


      • #4
        Re: Binnenlocatie Limburg huwelijkfotografie

        C-Mine heeft mijn schoonzus in september pas foto's laten nemen.

        En dat is zoals gezegd de meest voor de hand liggende locatie. Daarom dat ik eens informeerde of er geen 'specialere' plekjes te vinden zijn

        Comment


        • #5
          Re: Binnenlocatie Limburg huwelijkfotografie

          Ik zou denken aan het kasteel van Bilzen bvb? Je kan altijd op de koertjes (dacht ik) en dat zou droog moeten zijn... Anders toestemming vragen voor binnen? En out-of-the-box thinking : een urbex-locatie? Genoeg verlaten gebouwen in Wallonië (helaas niet in Limburg) die je voor een fotoshoot zou kunnen gebruiken. Heb 't dan niet van die beschimmelde huizen maar kantoorgebouwen die staan te verkommeren. Aan de fotograaf om er iets creatiefs van te maken ;-)

          Comment

          Working...
          X