Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

    Graag wat tips voor een romantisch weekendje weg in Nederland, of liever Zuid-Nederland, wil geen uren en uren in de auto zitten.
    Ik ken enkel Zeeland een beetje dus tips zijn zeker welkom.
    Niks glamour of zo, gewoon vakantiehuisje huren of zo, of leuk hotelletje, voor 2 of 3 nachten. Geen uitgaansleven, gewoon rust en natuur, maar mag wel iets te zien zijn in de buurt, qua cultuur, musea, gebouwen, enz...

    Alvast bedankt.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

    Mijn all-time favoriet: Hotel De Kroon - Wissenkerke - ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten in Zeeland. Op fietsafstand van Veere, Middelburg, Vlissingen.

    Comment


    • #3
      Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

      Niet echt natuur, wel romantisch: Maastricht.

      Comment


      • #4
        Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

        Zundert is een aanrader. Diverse b&b verblijven in de regio. Vincent van Gogh dorp en heel veel natuur in de omgeving. Ook zit je vlak tegen België aan.

        Verstuurd vanaf mijn T04 met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

          Wij boeken altijd een van der valk in Nederland.
          Altijd een super ontbijt en mooie moderne kamers.
          Te boeken via hotelspecial.nl
          Meestal is het 2 nachtjes betalen en 3 de gratis.
          Ligt wel meestal aan de rand van de stad.
          Maar wij parkeren dan aan de rand van een andere stad en nemen dan het openbaar vervoer.
          Eindhoven is ook mooi.

          Comment


          • #6
            Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

            Utrecht is ook niet mis. Kan je wel geen verblijf aanraden omdat ik daar meestal als dagjestoerist naar toe trek.

            Comment


            • #7
              Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

              Rotterdam!

              Comment


              • #8
                Re: Tips voor romantisch weekendje weg in Nederland

                Noord Brabant.
                Je kunt naar de Loonse en Drunense duinen, zoals bij Lommel een groot stuif duin gebied.
                Je kunt Boxtel van naar Oisterwijk gaan lopen. Of gewoon Oisterwijk/Moergestel bezoeken met al zijn Vennen. Dan zou ik ook zeker is langs de Venkraai gaan. Dit was een keer op tv gekomen bij Vlaanderen Vakantie land.
                In Tilburg (OaTextiel museum, museum Dupont met moderne kunst)/Eindhoven(OA Daf museum, Philips museum)/Den Bosch (OA Noordbrabants Museum
                ) heb je diverse musea. En Den Bosch is ook gewoon mooi om te bezoeken. Verder heb je de Biesbosch als natuurgebied. Ik weet niet of je graag een speciaal biertje drinkt, je kunt namelijk ook naar het Trapisten klooster toe.

                De overnachting moet jezelf iets voor zoeken, want ik heb er zelf alleen veel ervaring met hotel thuis.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment

                Working...
                X