Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sprong in water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] sprong in water





    Last edited by Guest8; 28 mei 2017, 22:27.

  • #2
    Re: sprong in water

    Hier had je voor mij iets ruimer mogen kadreren - hoe diep ze springen (hoogte van de brugpijler) - is nu niet zichtbaar.
    Maar ik denk dat dit een uitgesneden beeld is want de kwaliteit lijkt me minder.
    En datzelfde huis op de helling zit hier toch een stuk verder naar rechts op het histogram
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: sprong in water

      Ik zou zelfs nog wat meer croppen, zodat je het water niet meer ziet.
      Leuk beeld.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: sprong in water

        deze foto is eerste van serie, als je de andere erbij ziet klopt het plaatje en zie je het meisje vallen en in het water terecht komen. croppen is uit den boze verlies teveel pixels. Deze zijn alle drie met een 50mm gemaakt de eerste is origineel veel beter

        Comment


        • #5
          Re: sprong in water

          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
          deze foto is eerste van serie, als je de andere erbij ziet klopt het plaatje en zie je het meisje vallen en in het water terecht komen. croppen is uit den boze verlies teveel pixels. Deze zijn alle drie met een 50mm gemaakt de eerste is origineel veel beter
          Hoe bedoel je? Ik kan niet meer volgen.
          De eerste foto hierboven is niet de originele? Maar de originele is beter? Waarom post je die dan niet?
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: sprong in water

            je hebt niet eens gemerkt dat hij vervangen is, composietie is zelfde zelf niets meer aangedaan van camera naar hier

            Comment

            Working...
            X