Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pont d'Arc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pont d'Arc

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Pont d'Arc

    Bekende plaats - maar zo zag ik het nog niet
    Heel knap - mooi bootje ook
    De ardeche is normaal gezien niet zo rustig
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Pont d'Arc

      ik had je foto al gezien op flickr, maar de plaats niet herkend. Mooi, maar ben wel geen fan van het ijs (sic) op het water.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Pont d'Arc

        Heel mooi !
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

        Comment


        • #5
          Re: Pont d'Arc

          Mooie opname Kurt met dat bootje, wat dat bootje betreft knap dat deze stil lag bij die lange sluitertijd
          De bekende boog, Pont d'Arc, valt wel wat weg tegen de achtergrond, mss dat ik die zelf die achtergrond een iets andere lichtintensiteit zou geven

          ps. zou de opname op 900px posten zodat er niet moet gescrold worden om deze te bekijken ;-)

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Pont d'Arc

            Eens een originele kijk op deze veel gefotografeerde plek. Ik kan het alvast appreciëren! Mooi hoe dat bootje haarscherp erop staat met deze lange sluitertijd, of heb je hier een trucje toegepast?
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Pont d'Arc

              Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
              Eens een originele kijk op deze veel gefotografeerde plek. Ik kan het alvast appreciëren! Mooi hoe dat bootje haarscherp erop staat met deze lange sluitertijd, of heb je hier een trucje toegepast?
              Nee hoor geen trukjes, het was denk ik een vrij zware boot die ook nog eens een stuk op het strand lag. dank voor je reactie
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Pont d'Arc

                Knap werk, mooie zwartwit!
                mvg Christophe

                Comment


                • #9
                  Re: Pont d'Arc

                  Prima omzetting, een weldoordachte compo en het vierkante formaat werkt hier prima

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pont d'Arc

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Mooie opname Kurt met dat bootje, wat dat bootje betreft knap dat deze stil lag bij die lange sluitertijd
                    De bekende boog, Pont d'Arc, valt wel wat weg tegen de achtergrond, mss dat ik die zelf die achtergrond een iets andere lichtintensiteit zou geven

                    ps. zou de opname op 900px posten zodat er niet moet gescrold worden om deze te bekijken ;-)

                    grts
                    Sieg
                    Ik moest er even over nadenken maar ik begrijp wat je wilt zeggen Sieg. Mede doordat onder de boog het massief erachter zichtbaar is en geen lucht valt de boog zelf wat weg. Misschien door onder de boog of de boog zelf te veranderen in licht intensiteit dat er daar nog iets aan te veranderen valt. Op mijn scherm kan ik de volledige foto zien maar ik heb een groot scherm. Ik zal er proberen aan te denken om volgende keer iets kleiner te plaatsen al zal dat niet lukken vanuit flickr.
                    Bedankt voor je reactie
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pont d'Arc

                      Mooie opname en omzetting, met voor mij toch de nadruk op het bootje?
                      MVG. Hugo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pont d'Arc

                        Heel mooi in afwerking wat de sfeer ten goede komt en de compo knap beredeneert Van het water dat nu een bevroren indruk achterlaat ben ik in deze weergave geen voorstander - wél in de winter
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pont d'Arc

                          Proficiat Kurt met deze opname in de HOF
                          Trouwens bedankt nog voor je antwoord

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pont d'Arc

                            Proficiat met je HoF
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pont d'Arc

                              Knappe compo, mooie omzetting! Proficiat!
                              Danny's Photosite

                              Comment

                              Working...
                              X