Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smiley combo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Smiley combo

    Niet echt zeker of deze hier hoort

    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Smiley combo

    Die vraag stel ik me ook en af en toe is het inderdaad moeilijk om de juiste bestemming te kiezen. Je hebt met deze foto iets opgemerkt dat je interesseert langs de straat, nu is het aan de kijker om je te volgen of te begrijpen, en persoonlijk begrijp ik de foto niet op inhoud of sfeer, wel op de registratie. Kan dus ook urbex of urban zijn in close-up (détail). Eén pluspunt : Ik heb wél gereageerd op de foto!
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Smiley combo

      Ja alvast bedankt voor de reactie. Ik volg je wel volledig.

      Uitleg bij de foto: Ik denk dat dit een oude expositiezaal was die al een tijdje gesloten is en de ingang zich nu in deze staat bevindt. Dit was inderdaad iets wat ik tegenkwam waarvan ik dacht, hmmm speciaal en intrigerend maar wat doe ik ermee. Maar vond het toch wel iets hebben dus toch maar de foto genomen en hier gepost. En de reacties (of gebrek aan reacties) zullen mij wel zeggen wat zij hiervan vinden.

      Hierna een foto van de ingangsdeur zelf. Ik had deze misschien als fotoreeks moeten posten om een verhaal te vertellen en deze vergane glorie noemen ofzo.

      Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

      Comment


      • #4
        Re: Smiley combo

        Iets wat je opvalt of intrigeert moet je vastleggen, een persoonlijkheid die een ander nooit kan overtreffen en zeker niet kan afbreken - jou visie en interpretatie is altijd origineel !
        Maar zo een straatbeeld kom je zelden tegen in deze categorie, een kwestie van "Waar moet ik deze plaatsen ?", en daarmee ben je dan ook afhankelijk van reacties. Voor de opnames van beide foto's ben ik pro alleen het verhaal hebben wij als kijker uiteraard niet mee, in dit geval voel ik de inhoud van de foto anders aan dan wat jij verteld (het verhaal achter ... )
        Hopelijk ben ik duidelijk genoeg !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Smiley combo

          Ik doe graag aan straatfotografie (zal je al wel gemerkt hebben vermoed ik) en dat is altijd zoeken in welk forum het past. Aangezien de mensen er meestal niet echt het onderwerp zijn, maar de straat en de gebouwen ook niet. Misschien dat een nieuw forumgedeelte straatfotografie wel eens een goed gedacht zou zijn. Of het zou mijn leven in ieder geval iets makkelijker maken
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

          Comment


          • #6
            Re: Smiley combo

            Tweede vind ik beter dan de eerste.
            Moeilijk om uit te leggen waarom maar ik vind niet echt een uitweg in de eerste;
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X