Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeelandstrand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zeelandstrand

    Gouden uurtje.
    Graag uw mening :-)
    [IMG]Zeeland resize by Geert Reusen, on Flickr[/IMG]

    Update

    [IMG]Zeeland update resize. by Geert Reusen, on Flickr[/IMG]
    Last edited by Duvel_lover; 26 mei 2017, 22:35. Reden: Update
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

  • #2
    Re: Zeelandstrand

    Als ik het gras zie in de voorgrond denk ik dat deze opname teveel verscherpt is, het komt zelfs korrelig over
    Maar voor de rest vind ik het wel een geslaagde opname, mooie zachte kleuren en een goed gekozen compo
    Het goeden uurtje zie ik er eerlijk gezegd nog niet in, mss wat warmer afwerken daarvoor

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Zeelandstrand

      Inderdaad, knappe compo. Alleen nog de sfeer erin brengen door gedeeltelijk een wat warmere witbalans te kiezen.

      Mvg.,
      Smets84.

      Comment


      • #4
        Re: Zeelandstrand

        Mooie foto maar qua bewerking even terug naar de lichte kamer brengen.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Zeelandstrand

          Volledig met bovenstaande eens...Compo, belichting en kleuren zijn erg mooi...Maar afwerking kan wat beter, vooral de verscherping wat naar beneden.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Zeelandstrand

            heel mooi - ik ga voor het zachte van de onderste
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Zeelandstrand

              Ik vind de natuurlijke kleuren in de geval mooier. Het levert een venster op met zicht op een landschap waar ik bijna deelgenoot van ben, waar ik in wil stappen. Genieten van dat prachtige landschap (foto dus). De onnatuurlijke kleuren maken het voor mij in dit geval afstandelijk.

              Comment


              • #8
                Re: Zeelandstrand

                De onderste klopt in dit geval beter met je bijschrift "Gouden uurtje"

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Zeelandstrand

                  De kleuren van de update lijken mij wat teveel geforceerd (kleurtemperatuur teveel opgetrokken); dan vind ik de originele natuurlijker overkomend. Mooie opname maar aandacht gaat wat teveel naar het duinengras.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zeelandstrand

                    Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                    De kleuren van de update lijken mij wat teveel geforceerd (kleurtemperatuur teveel opgetrokken); dan vind ik de originele natuurlijker overkomend. Mooie opname maar aandacht gaat wat teveel naar het duinengras.
                    Ik volg, iets tussen de 2 zal waarschijnlijk het meest geslaagd zijn ...
                    https://www.behance.net/Lynx1966

                    Comment

                    Working...
                    X