Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ready for take-off ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ready for take-off ...


    Het station van Halle
    Een ontwerp van Noël de Bondt




    mijn website : klik

  • #2
    Re: Ready for take-off ...

    Mooi in beeld gebracht! Zeer leuk standpunt waardoor het gebouw nog indrukwekkender wordt.
    Jammer dat hij zo verkleind is :-)
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Ready for take-off ...

      Ik zag 'Ready for take-off' staan dus ik dacht hier moet iets met beestjes te zien zijn, haha.....

      Ik zie nu dat het om een ruimteschip-achtig station gaat die je net op tijd hebt kunnen vastleggen voordat het station het luchtruim koos....
      Mooi in beeld gebracht hoor

      Ps omdat het om het station gaat vroeg ik mij af of het geen optie was om achter die plantenbak te gaan staan zodat deze niet in beeld komt?

      Rob,
      Last edited by natuurfreak; 25 mei 2017, 12:04.

      Comment


      • #4
        Re: Ready for take-off ...

        Ja, dezelfde opmerking als Rob hierboven betreffende die plantenbak. Heel goed gekozen titel en de avondsfeer bevalt me ook opperbest !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Ready for take-off ...

          Natuurlijk kon ik voor de bloembak gaan staan maar ik heb die er wel bewust bijgenomen om extra diepte in het beeld te leggen.
          Mijn ervaring is dat - zeker bij fotografie met breedhoek - een element in de voorgrond nooit misstaat.
          Heb dat ooit ergens gelezen in een boek - en ik probeer dat zoveel mogelijk toe te passen.
          Dank voor jullie visie
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Ready for take-off ...

            Formidabel standpunt, beetje jammer van de verbrande delen, maar wellicht onvermijdbaar.
            ...leeg...

            Comment

            Working...
            X