Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunset @ Halle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] sunset @ Halle



    mijn website : klik

  • #2
    Re: sunset @ Halle

    Ik vind het een fijne sfeerplaat om naar te kijken met die mooie invoerende lijn van het water en die mooie lichtstralen van het ondergaande zonnetje.

    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: sunset @ Halle

      Knappe opname en past bij je nickname

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: sunset @ Halle

        Mooie dit hoor...Knappe compo, en ook de belichting en kleuren vind ik erg mooi..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: sunset @ Halle

          Alle mooi binnen het kader. Knap!!

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #6
            Re: sunset @ Halle

            knap gedaan.

            enige wat ik me afvraag is of je aan de lamp niet iets te veel gewerkt hebt ?
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: sunset @ Halle

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht

              enige wat ik me afvraag is of je aan de lamp niet iets te veel gewerkt hebt ?
              Buiten wat sensorvlekjes wegdoen zijn er geen plaatselijke aanpassingen gebeurd.
              Wel algemene aanpassingen natuurlijk (contrast, detail, saturatie, ... ) door middel van de klassieke handelingen in lightroom en nik.
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: sunset @ Halle

                Ja goed bezig in deze stijl gezien je vorigen. Deze is iets ingetogener. Nog net voldoende doortekening met veel diepte en mooie avondsfeer
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: sunset @ Halle

                  Beste,

                  De enige bemerking is het feit dat de meest nabije lantaarnpaal rechts wel erg veel licht uitstraalt en daarom redelijk wat aandacht opeist. Maar de stervorming errond is wel geslaagd.
                  Het kan een (al dan niet onterechte) gedachte zijn, maar misschien is er sprake van (zeer) minieme halovorming in de wolken vlak boven de silhouetten van de bomen in het midden en van de bomen uiterst links.

                  Voor de rest vind ik het een zeer aangename en gevarieerde compo waarbij de kijker via de vaart de diepte wordt ingeleid en dit zowel op de begane grond als in de reflecties in het water.
                  Ook een fotografisch interessante (wolken-)lucht boven de schemerkleuren.

                  Verder ook een zeer mooie afwerking, vooral de stoep en straatrand is perfect van belichting en zorgvuldig van bewerking.

                  Met andere woorden knappe avondfotografie !

                  Mvg.,
                  Smets84.
                  Last edited by Smets84; 26 mei 2017, 00:30.

                  Comment


                  • #10
                    Re: sunset @ Halle

                    Fijne avondfotografie en goed gekozen compo. ( kaders zijn persoonlijk maar de dikke zwarte rand van het kader vind ik echter wat teveel, gezien je foto al donker is, een fijn zwart randje zou het beter doen of geen kader)
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment

                    Working...
                    X