Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede hersteller high end audio gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede hersteller high end audio gezocht

    Mijn Creek Evolution versterker die ik kocht bij Soundcenter Ninove is voor de 3e maal binnen voor herstelling en voor hetzelfde probleem. Geluid komt bijwijlen plots met kraken, hortend en stotend uit de luidsprekers. Dit kan zowel links als rechts gebeuren en soms valt de klank zelfs geheel weg. Via de remote het volume een stuk hoger zetten verhelpt dit probleem maar het komt zeer geregeld terug.
    Na een telefoontje met Soundcenter vertelt de man mij dat het probleem zich bij hen niet voordoet en men dus ook niets kan doen. Ik vermoed dat men mij na 3 keer wil afschepen of mij liever een nieuwe versterker wil verkopen.
    Is hier soms iemand die een goeie audio technieker kent die dit probleem wél kan oplossen? Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Goede hersteller high end audio gezocht

    Misschien hier uw licht een keer opsteken ? http://www.telesound.be/nl/default/6269/Contact.aspx
    Zie Creek Evolution wel niet tussen zijn merken staan.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Goede hersteller high end audio gezocht

      Waarom dit bericht niet gepost op een HIFI Forum, bijvoorbeeld: https://www.hififreaks.nl/
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Goede hersteller high end audio gezocht

        Comment


        • #5
          Re: Goede hersteller high end audio gezocht

          Afgelopen weekend met deze kerel staan spreken, misschien die eens een belletje geven?
          Elektro Service Maes garandeert u een vakkundig en zorgvuldig uitgevoerd onderhoud, herstelling of revisie van uw toestellen.

          Comment


          • #6
            Re: Goede hersteller high end audio gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door Geertje 666 Bekijk bericht
            Mijn Creek Evolution versterker die ik kocht bij Soundcenter Ninove is voor de 3e maal binnen voor herstelling en voor hetzelfde probleem. Geluid komt bijwijlen plots met kraken, hortend en stotend uit de luidsprekers. Dit kan zowel links als rechts gebeuren en soms valt de klank zelfs geheel weg. Via de remote het volume een stuk hoger zetten verhelpt dit probleem maar het komt zeer geregeld terug.
            Na een telefoontje met Soundcenter vertelt de man mij dat het probleem zich bij hen niet voordoet en men dus ook niets kan doen. Ik vermoed dat men mij na 3 keer wil afschepen of mij liever een nieuwe versterker wil verkopen.
            Is hier soms iemand die een goeie audio technieker kent die dit probleem wél kan oplossen? Alvast bedankt.
            Ik had hetzelfde voor met mijn (30 jaar oude) Denon. Ik heb contactspray gebruik op de source contacten en de soldeerpunten van de LS-aansluitingen herzet. Opgelost.
            De winkel waar ik hem eerst binnen deed rekende me 35 € aan voor een berichtje : geen stukken meer voorradig. Ik heb ze een niet zo vriendelijke mail gestuurd en ze gingen terug storten. De rest mag je raden. Voor de rest ben ik altijd wel tevreden geweest, vandaar geen naam.

            Comment


            • #7
              Re: Goede hersteller high end audio gezocht

              SCD in Deinze ?
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #8
                Re: Goede hersteller high end audio gezocht

                Ieder van jullie erg bedankt voor de interesse en nuttige tips. Na enkele telefoontjes met de man van Soundcenter kreeg ik verleden zaterdag een berichtje van zijn technieker met de melding dat het probleem hoogstwaarschijnlijk bij de relais van de speakers lag. Hij heeft de relais met contactspray gereinigd en het aanslepende en hoogst irritante euvel zou als alles goed gaat van de baan moeten zijn.
                Vandaag ben ik de versterker in Ninove terug gaan ophalen en na 3 uur continue spelen werkt hij nog steeds normaal.
                Nog even hout vasthouden toch...

                Comment

                Working...
                X