Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Qdesign vinden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar Qdesign vinden?

    Ik heb een groente mes van "Qdesign" Professional en een steelpan van hetzelfde merk.
    Waar ik dat groente mes heb gekocht weet ik niet meer, maar de steelpan stond bij Albert Hein in promotie.
    Ik ben van beiden zo tevreden dat ik meer wil kopen maar helaas vind ik van Qdesign niks meer terug of het heeft niks met keuken en koken te maken.
    Iemand die daar meer over weet?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Waar Qdesign vinden?

    Zou het dit kunnen zijn ?


    en

    en nog vele andere

    Men spreekt toch over "La Dolce Vita Qdesign Professionele Pannenset"

    La DolceVita en Qdesign worden meestal in één adem genoemd, vandaar dat ik dacht ...
    Last edited by Guest17; 24 mei 2017, 14:59.

    Comment


    • #3
      Re: Waar Qdesign vinden?

      Ik denk eerder dat het een Engels merk is en hoogstwaarschijnlijk op de fles gegaan. Zo hier en daar vind je nog iets van Qdesign meer niks wat ik zoek.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Waar Qdesign vinden?

        Goh in de NL AH' s vind je soms ook wel producten van Hackman. Dit is ook wel een goed merk. Ik zou hier ook is nakijken, mocht je pannen willen halen bij de AH.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment

        Working...
        X