Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

L'indiférence

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] L'indiférence



    ...die trapleuningen zijn blijkbaar universeel...Figéac Frankrijk


    enjoy

    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: L'indiférence

    Er zit een mooie schaduwdiagonaal in de foto wat de sfeer ten goede komt. Maar over het algemeen komt de foto nogal onscherp over Nathan, dit kan bewust zijn maar mijn zienswijze wordt in deze gestoord.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: L'indiférence

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Er zit een mooie schaduwdiagonaal in de foto wat de sfeer ten goede komt. Maar over het algemeen komt de foto nogal onscherp over Nathan, dit kan bewust zijn maar mijn zienswijze wordt in deze gestoord.
      hmmm ...ja ...staat scherp op de "onverschillige" :-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: L'indiférence

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Er zit een mooie schaduwdiagonaal in de foto wat de sfeer ten goede komt. Maar over het algemeen komt de foto nogal onscherp over Nathan, dit kan bewust zijn maar mijn zienswijze wordt in deze gestoord.

        maar inderdaad ...allemaal nipt :-)
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: L'indiférence

          Die trapleuning ja - dezelfde ingredienten - ander verhaal.
          Ik denk dat je voor de compo beter een pak meer naar links had gestaan.
          Die "boventuin" oogt nogal druk
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: L'indiférence

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Die trapleuning ja - dezelfde ingredienten - ander verhaal.
            Ik denk dat je voor de compo beter een pak meer naar links had gestaan.
            Die "boventuin" oogt nogal druk
            Peter
            Het ging bij mij op dat moment over de interactie (geen dus) tussen de jongeman die totaal onverschillig bleef ten opzichte van de jeugdige speelsheid van het meisje... met de schaduwlijn op de trap wou ik de connectie (die er niet was) benadrukken ... en ja de tuin boven tja ja ja... die moest ik erbij nemen zeker :-)

            Goh ja het is geen wereldbeeld weet ik ook wel maar die trapleuningen lokken bij kinderen blijkbaar over gans de wereld (Europa?) toch dezelfde reacties uit :-)
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment


            • #7
              Re: L'indiférence

              Uit je reacties lees ik dat je een visie hebt op de situatie en daar heb ik bewondering voor Hoe een beeld overkomt bij de kijker, weg van je eigen betrokkenheid, kan grote verschillen opleveren maar daar zou ik niet van wakker liggen Nathan, gewoon volhouden en verder doen !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: L'indiférence

                Diagonale schaduw die het kindje in het licht zet en de onverschillige in de schaduw, verschillende lijnen die naar het kindje wijzen. Ik vind de compositie druk maar geslaagd. Dat tuintje boven, tja vind ik zo erg nog niet. Misschien had iets meer van de kasseien en minder tuin beter geweest maar vind hem zo al goed.
                Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                Comment

                Working...
                X