Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe grafische kaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe grafische kaart

    Hallo iedereen,
    Mijn NVidea GeForce 295 loopt na 9 jaar op zijn laatste benen en ik zou graag wat raad hebben ivm vervanging. Speletjes speel ik niet maar het moet wel de beste zijn voor Photoshop. Ik werk met 2 schermen en gewoonlijk wel in hoge resolutie, dus met andere woorden het moet een degelijk iets zijn.
    Bedankt alvast.

  • #2
    Re: Nieuwe grafische kaart

    Moderator Note: Verplaatst van Tips & Trucs naar Fotobewerking & software. Dit is wel een hardware-vraag, maar het gaat uiteindelijk wel om fotobewerking.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe grafische kaart

      Omdat niemand reageerde ben ik zelf maar op onderzoek uit gegaan en heb een mooie en steengoede grafische kaart gekocht. Dewelke? Voor mij ne weet voor jullie het raden. Het verwonderde mij dat mijne oproep ontelbare keren is gelezen en niemand had goede info voor mij. Toch iedereen bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe grafische kaart

        Ik begrijp dat geen reacties krijgen niet leuk is, maar toch vind ik jouw reactie hier nogal flauw hoor...
        Nikon shooter - Samyang fan

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe grafische kaart

          Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
          Ik begrijp dat geen reacties krijgen niet leuk is, maar toch vind ik jouw reactie hier nogal flauw hoor...
          dikke²
          bd0379be

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe grafische kaart

            Oorspronkelijk geplaatst door paep Bekijk bericht
            Omdat niemand reageerde ben ik zelf maar op onderzoek uit gegaan en heb een mooie en steengoede grafische kaart gekocht. Dewelke? Voor mij ne weet voor jullie het raden. Het verwonderde mij dat mijne oproep ontelbare keren is gelezen en niemand had goede info voor mij. Toch iedereen bedankt
            Tjah ....
            Misschien zelf eens nadenken dat je met een deftig antwoord eventueel wel anderen zou kunnen helpen en niet steeds aan jezelf denken ;-)
            Trouwens om PS te kunnen gebruiken heb je geen high end grafische kaart nodig

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe grafische kaart

              Steeds??? Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ik zo een antwoord geef en ik heb in de loop van de jaren (ja jaren) steeds vriendelijk en beleefd vele andere leden verder geholpen (al dan niet buiten het forum om). Maar goed ik ben ook gene muggenzifter en ik heb misschien het berichtje in een vlaag van ontgoocheling erop gepost maar je moet wel toegeven dat er nu ineens wel reactie op kwam.
              Voor de geïnteresseerden onder jullie; het het een NVidea Geforce 1050 videokaart geworden en dat is voor fotoshop meer dan genoeg. Ik hoop dat hiermee de discusie ook gesloten is. Bedankt.

              Comment

              Working...
              X