Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ondergaande zon gisteravond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] ondergaande zon gisteravond

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: ondergaande zon gisteravond

    Op zich niets mis mee, maar ik zou toch minstens op de tafel gaan staan om méér van de wolkenpracht op de foto te krijgen.
    De omgeving in de tuin en de verschillende muurornamenten leiden de aandacht af van je onderwerp.
    Wel mooi gespot!
    Amateur fotograaf,
    lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

    Comment


    • #3
      Re: ondergaande zon gisteravond

      je had al minstens die tv-story kunnen wegnemen. Maar ongetwijfeld wou je rap zijn...

      Mooie wolken, maar hetzelfde zoals bij bommasien. Het had beter geweest als je op de buiten had gestaan. Hier zijn veel te veel storende elementen.

      Comment


      • #4
        Re: ondergaande zon gisteravond

        ik wou juist de weerkaatsing in de ruiten mee weergeven, wat kader maken en het hoeft niet altijd de klassieke en de zoveelste zonsondergang zijn, de tv-story ja ik was niet voorbereid, je hebt niet veel tijd, snel fototoestel halen enz. voor je het weet is het voorbij. maar inderdaad gespot en niet veel meer toch vond ik het de moeite om te laten zien

        Comment


        • #5
          Re: ondergaande zon gisteravond

          Kijk, dit is toch ook een beetje je probleem. Telkens er iemand zegt wat niet goed is met je foto heb je excuses waarom je het wel zo hebt gedaan. Kan goed zijn natuurlijk, maar dan weet je ook zelf wel dat de foto niet meer is dan een gelegenheidskiekje en dat je hem niet ter beoordeling wil aanbieden.

          Comment

          Working...
          X