Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deur, Raam, Dardeche.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Deur, Raam, Dardeche.


    Naar aanleiding van de ruttn van K.Photo, en op vraag van Kurt, hier een foto van vorig jaar uit den dardeche.
    Probleem in de cursus (waarvan sprake in zijn thread) was dat ze het onderwerp niet interessant genoeg vonden.

    Blijkbaar was mijn huidige voorkeur voor verval ook toen al aanwezig. Als ik de foto zou opnieuw maken had ik misschien wel een klein beetje meer vloer erin gezet onder de deur.
    Het valt me ook nu pas op dat er een bewegende duif op de foto staat. Die staat niet op een andere foto die ik van de plaats heb. grappig.



    Met zonder duif :





    Met duif :





    Last edited by Iegienie; 24 mei 2017, 08:57.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Deur, Raam, Dardeche.

    Dat er iets (duif) in de foto gebeurt is een feit dus die kan verwijdert worden. Inzake 'stilleven' vind ik dit een prachtfoto met goede indeling en inhoud en compl.kleuren.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Deur, Raam, Dardeche.

      Zie daar se. ze moeten blijkbaar nog wat leren op de fotoclub daar . Vind het zeker ook een interessante foto met mooie complementaire kleurtjes.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Deur, Raam, Dardeche.

        knap - de structuur in de muur is bijna voelbaar
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Deur, Raam, Dardeche.

          vwola, duifje weggetoverd !

          (dank voor reacties)
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Deur, Raam, Dardeche.

            Prachtig vastgelegd, de kleuren doen het hier ook zeer goed!
            Weet niet in welke cursus (thema) ze jou hebben afgeschoten maar mijn bescheiden mening zit die foto toch goed hoor, idd met uitzondering zoals je zelf aangeeft wat meer voorgrond zou
            hem ten goede kunnen komen.

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Deur, Raam, Dardeche.

              schouw past ook niet bij de rest

              Comment


              • #8
                Re: Deur, Raam, Dardeche.

                Mooi, voor mij die met zonder hé, iets meer dorpel was welkom geweest
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Deur, Raam, Dardeche.

                  Leuk en fijn kleurenpalet heb je hier.
                  Mijn voorkeur is die zonder duif, maar zal wel persoonlijke smaak zijn.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Deur, Raam, Dardeche.

                    Mooie kleuren en structuur, maar voor mij ook met zonder schouw en duif.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Deur, Raam, Dardeche.

                      bedankt voor de nagekomen commentaren !
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment

                      Working...
                      X