Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kruiden bedienen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] kruiden bedienen

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: kruiden bedienen

    De scherpte ligt verkeerd, iets waar wel meer van uw foto's last van hebben. Bij deze opnamen zou de dame die in de camera kijkt scherp moeten zijn.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: kruiden bedienen

      ik weet niet of scherpte verkeerd ligt, heb gewerkt met DOF, en zij was niet de hoofdpersoon in dit beeld

      Comment


      • #4
        Re: kruiden bedienen

        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
        ik weet niet of scherpte verkeerd ligt, heb gewerkt met DOF, en zij was niet de hoofdpersoon in dit beeld
        .........en zo heb ik altijd gelijk.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: kruiden bedienen

          ja tenslotte ben ik die de foto maak

          Comment


          • #6
            Re: kruiden bedienen

            Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
            ja tenslotte ben ik die de foto maak
            aangezien U toch geen enkele opbouwende informatie accepteert zou het misschien beter zijn dat U ons niet meer "verblijdt" met uw foto's ... just my 2 cts...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: kruiden bedienen

              jullie geven alleen maar negatieve, zo ervaar ik het en daar heb ik niets aan
              Last edited by Guest8; 29 mei 2017, 06:52.

              Comment


              • #8
                Re: kruiden bedienen

                Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                jullie geven alleen maar negatieve, zo ervaar ik het en daar heb ik niets aan
                Beste Daniel,

                Ik begrijp dat het frustrerend is dat je overwegende negatieve commentaar krijgt.
                Echter, dat heeft natuurlijk wel een reden, en is die commentaar is zeker ook positief bedoeld.
                Niet iedereen is goed in het verwoorden van constructieve commentaar, maar uit enkel reacties zoals "leuke foto", ga je toch ook niets leren ?


                Je zegt hier zelf dat je met een kleine DoF gewerkt hebt, maar is niet zo.
                Als je de aandacht op een item wil vestigen door de DoF klein te houden, dan moet die voldoende klein zijn.
                Hier is het erg moeilijk uit te maken waar je nu dan eigenlijk echt je focus gelegd hebt.
                De mensen op de foto lijken gewoon onscherp, maar helemaal niet voldoende onscherp om van een kleine DoF te spreken.

                Je kan toch moeilijk verwachten van forumbezoekers dat ze niet eerlijk zijn ?
                Als ze de foto niet scherp vinden, dan is dat zo.
                Je zit hier dan ook een fotografieforum, dan kan je je wel aan iets hardere commentaar verwachten.


                Wil je geen negatieve reacties krijgen, dan vrees ik dat je voorlopig beter geen fotos post.
                Je zal uiteindelijk gewoon geen reacties meer krijgen, en dat is vast ook niet leuk.
                Ik hoop dat je dan inziet.
                Nikon shooter - Samyang fan

                Comment


                • #9
                  Re: kruiden bedienen

                  On topic: Compositie vind ik goed maar op het eerste zicht wordt mijn aandacht naar de eerste kruiden en de eerste verkoopster getrokken. Dus ik ben het eens dat naar mijn mening deze ook scherp hadden moeten zijn.

                  Off topic: Ik vrees dat je binnenkort geen commentaar meer zal krijgen. Als het positief is mag het gezegd worden (zoals je bloem of de bibliotheek), als het negatief is mag het ook gezegd worden. We zijn tenslotte hier om te leren, en dan moet negatieve feedback je helpen te verbeteren. Als we jou comentaar geven, is het zodat je deze commentaar opneemt en je probeert te verbeteren. Maar in de plaats daarvan probeer je meestal excuses te zoeken waarom dat je het zo gedaan hebt, waarom het niet anders ging of dat jij de foto liever zo hebt. Ik denk dat je dan ook beter op Facebook post en niet in op een fotografie forum. Maar je doet, zoals altijd, wat je wilt uiteraard. Maar ik zal dan ook gewoon niet meer reageren op je foto's (positief noch negatief).
                  Last edited by ijshockeyfreak; 29 mei 2017, 07:53.
                  Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                  Comment

                  Working...
                  X