Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Windows

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Windows

    Zeer mooi een foto die mij aanspreekt, de kleuren, de lijnen, compo super!
    Het doet je nadenken wie woont of werkt daarachter

    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

    Comment


    • #3
      Re: Windows

      Inderdaad, mooie kleurenpalet. Ook mooi hoe je de textuur van de muur hebt weten vast te leggen.
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Windows

        Letterlijk een 'stilleven' wat hier getoond wordt, mooi door zijn eenvoud en de sfeer
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Windows

          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Inderdaad, mooie kleurenpalet. Ook mooi hoe je de textuur van de muur hebt weten vast te leggen.
          deka
          Mooi uitgelegd - ik volg
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Windows

            ah, die staat hier ook. Ik heb er zo vorig jaar ook een ganse serie gefotografeerd in den dardeche. kwestie van iets te hebben om mee te kunnen uitpakken in de cursus. Ze hebben me kompleet afgeschoten...

            Maar, ikzelf vind deze dus echt super. het licht, het spel van wel en geen kleur. toppie !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Windows

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              ah, die staat hier ook. Ik heb er zo vorig jaar ook een ganse serie gefotografeerd in den dardeche. kwestie van iets te hebben om mee te kunnen uitpakken in de cursus. Ze hebben me kompleet afgeschoten...

              Maar, ikzelf vind deze dus echt super. het licht, het spel van wel en geen kleur. toppie !
              Ik doe ditzelfde elk jaar weer opnieuw als ik in Frankrijk ben Pieter, vind het altijd mooi om te zien en leuk om vast te leggen
              Dat je ervoor bent afgeschoten zegt meer over die anderen dan over jou hoor

              In ieder geval mooie opname hoor Kurt

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Windows

                Heb er zo ook een aantal en ik blijf ze mooi vinden. Kleuren en eenvoud zoals ik het graag heb.
                @ Iegienie: Wat was hun uitleg toen ze je hiervoor hebben afgeschoten? Ben wel eens curieus.
                Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                Comment


                • #9
                  Re: Windows

                  Bedankt voor de fijne reacties. Ook deze foto is in het zuiden van Frankrijk genomen en heb er zo nog wel wel een honderd liggen maar ze zijn toch niet allemaal evengoed. Misschien dat ik er later nog eentje post. Ook in de bewerking ervan is het mogelijk toch nog een persoonlijke toets te leggen wat ik net zo fijn vind aan fotobewerking.

                  @iegenie: post de jouwe hier is, ze zullen zeker niet afgeschoten worden
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment

                  Working...
                  X