Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orchidee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Orchidee



    Heb me laten vertellen dat het een kruising is tussen een purperen orchidee en een soldaatje.
    Het was tijdens een wandeling in Voeren, had geen statief bij, maar toch iets geprobeerd.



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Orchidee

    Zeker niet slecht gelukt. Persoonlijk had ik mss liever iets meer scherptediepte gezien.

    Comment


    • #3
      Re: Orchidee

      Mooi gelukt

      Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Orchidee

        Staat er mooi op !
        Misschien wel iets van de harde kant
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Orchidee

          knap - en de achtergrond brengt er wat beweging in
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Orchidee

            dank voor de commentaren !


            dof : dat blijf ik het moeilijkste vinden bij close-up. te weinig dof, te weinig zichtbaar van je onderwerp, te veel dof, en de achtergrond wordt (veel) te nerveus. Zal nog wat blijven oefenen...

            te hard : dat kan misschien wel zjust zijn. ik spreek je niet tegen.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Orchidee

              het harde licht werkt inderdaad niet erg mee
              maar ik heb daar ook soms last van vooral tijdens de wandelingen uit de losse hand
              en vooral als je tijdens het wandelen bijna geen tijd heb om te fotograferen van macro
              ken dat hoor
              al bij al een mooie
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X