Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ritme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] ritme

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: ritme

    crop midden boven (lucht,windvlaggen,palen in een goede verhouding) zou al een veel beter beeld opleveren. Begrijp niet dat je zelf niet ziet dat deze foto vol rommel staat en er geen goede compo is. Ik raad u aan om in beginnershoek te posten, waar er vele mensen zijn die de tijd nemen om leerrijk commentaar te geven
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: ritme

      ik kon geen ander standpunt innemen, wat betreft die beginnershoek zal ik zelf wel beslissen verdere kritiek neem ik voor wat het is

      Comment


      • #4
        Re: ritme

        als je vanop de wandelpromenade een foto wil maken van de vlaggen in de haven kan je inderdaad geen ander standpunt innemen dan je nu gedaan hebt. Echter draait het (volgens mij) in de fotografie net om die extra moeite te doen om dat andere standpunt in te nemen zodat je een uniek beeld kan schieten.

        Over deze foto, zou je hem, zoals hij nu is, zelf aan de muur willen hangen?
        Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

        Comment


        • #5
          Re: ritme

          Daniel,
          Is inderdaad wel een foto van ritme.
          Ik vermoed dat het een opdracht is die je opgekregen hebt in een les ?
          Soms is het nogal moeilijk om die lesopdrachten te kaderen in een geheel, als je als buitenstaander daar niet van op de hoogte bent.
          Nu, ik volg de voorgangers wel dat je hier bij dit beeld nog veel te veel extra's hebt, om echt de klemtoon te leggen op ritme. Een uitsnede zoals ineedair aangeeft, kan al een stap zijn.
          Als je rond bepaalde opdrachten wil of moet werken, probeer dan eerst de omgeving goed te bekijken, ook te kijken als datgene wat je in gedachten had ook wel haalbaar is om in beeld te brengen. Als dit je eerste stappen zijn in dergelijke opdracht, misschien op zoek gaan naar een plaats waar er weinig of geen storende elementen aanwezig zijn. Eenmaal het met dergelijke rustige omgeving lukt om ritme vast te leggen, kan je uitbreiden naar ruimtes met meer omgevingselementen.
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: ritme

            lessen ritme achter de rug, het was op het einde van de dag in Nieuwpoort en had geen zin om nog rond de haven te wandelen, maar wou toch foto nemen dan beter deze als geen, moest het voor een opdracht zijn zou ik wel de moeite doen. maar ik kan nog van andere zaken genieten

            Comment

            Working...
            X