Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ondervinding met Symantec Endpoint Protection ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ondervinding met Symantec Endpoint Protection ?

    Ik heb enkel nog de 4-us scanner nog op mijn Pc.
    Scoort goed sinds de laatste update, maar Symantec is toch een klinkende naam in 4-us en firewall land.
    Heeft iemand ondervinding met dit programma?
    Naar het schijnt is de logheid van Norton voor goed achter de rug.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Iemand ondervinding met Symantec Endpoint Protection ?

    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
    Ik heb enkel nog de 4-us scanner nog op mijn Pc.
    Scoort goed sinds de laatste update, maar Symantec is toch een klinkende naam in 4-us en firewall land.
    Heeft iemand ondervinding met dit programma?
    Naar het schijnt is de logheid van Norton voor goed achter de rug.
    Heb die draaien op een 75-tal PC's/werkstations en 6 servers. Tevreden van, draaien allen versie 14.
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ondervinding met Symantec Endpoint Protection ?

      Hier als tevreden Telenet klant gekozen voor hun eigen aanbod, waar ik trouwens tevreden over ben,
      enkel meldingen als het echt nodig is, automatische updates zonder dat je ook maar iet merkt
      en volgens hun eigen zeggen beschermd van op hun eigen servers, en dat voor 5€ per maand voor drie computers.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ondervinding met Symantec Endpoint Protection ?

        Wel tot voor kort draaieden hier die van Microsoft en spybot S&D (betaal versie nog wel).
        Symantec Endpoint Protection heeft al één Trojaan en een virus ontdekt en onschadelijk gemaakt.
        Zelf had ik op geen enkel moment een mindere prestatie van de Pc gemerkt.
        Enkel een kort berichtje op het scherm wat ontdekt werd en wat ermee gedaan is.
        En updaten doet die wel maar ik merk daar gene sikkepit van.
        Ben daar uiteraard erg tevreden mee.

        Begin al goesting te krijgen om hun utilities eens uit te testen.
        Mocht iemand daarmee ondervinding mee hebben ............. laat maar horen.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X