Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Standaard of De Tijd ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Standaard of De Tijd ?

    Ik lees al zowat heel mijn leven De Standaard. En af en toe volg ik De Tijd, en nu denk ik er aan om over te stappen.
    Ik zou digitaal lezen in de week, en in het weekend de krant op papier willen.

    Zijn er hier nog lezers van De Tijd?
    Zijn de apps op iPhone en iPad goed?

    Kan ik met één abonnement de krant lezen op een 7-tal devices? (gezin met 4 grote kinderen)

    Andere bedenkingen?

  • #2
    Re: De Standaard of De Tijd ?

    Ik lees beide, in de Tijd mis ik toch heel wat cultuur en human interest, om van sport of Suske en Wiske maar te zwijgen...
    Je zal met 1 abo wel op 7 devices kunnen inloggen, maar niet tegelijkertijd. Dit zowel voor digitale DS als digitale Tijd.

    Comment


    • #3
      Re: De Standaard of De Tijd ?

      Ik ben een enthousiast gebruiker en lezer van De Tijd (abonnement digitaal + weekend editie papier). De verzending van de papieren versie loopt soms wel mank.
      Ik lees dus meestal op ipad en dit bevalt me zeer.
      Daarnaast heb ik eveneens een abo op Het Nieuwsblad (sport). Als nieuwsfreak maak ik ook dikwijls gebruik van de tijdelijke aanbiedingen van bv nu De Morgen (en humo inclusief) en The Economist.

      De tijd heeft een handige portefeuille-tool, maar toegegeven die van Test-aankoop-invest is beter en uitgebreider. Om de portefeuille tool te gebruiken heb je geen abonnement nodig.

      Peter

      Comment


      • #4
        Re: De Standaard of De Tijd ?

        Wij hebben in NL ook ooit een dagblad De Tijd gehad. Lijkt de Belgische De Tijd op het voormalige Nederlandse Dagblad?

        Comment


        • #5
          Re: De Standaard of De Tijd ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Wij hebben in NL ook ooit een dagblad De Tijd gehad. Lijkt de Belgische De Tijd op het voormalige Nederlandse Dagblad?
          https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Tijd_(Nederland)
          De tijd is te vergelijken met het financieel dagblad.


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment

          Working...
          X