Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

glaasje op

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] glaasje op

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: glaasje op

    Een absolute wereld plaat... alles is perfect hier ! ...ongelooflijk top !

    Comment


    • #3
      Re: glaasje op

      dank u ik maak liefst foto met de sfeer van het ogenblik zonder dat men teveel poseert

      Comment


      • #4
        Re: glaasje op

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Een absolute wereld plaat... alles is perfect hier ! ...ongelooflijk top !
        Yep
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: glaasje op

          Daniel,
          Denk je dat de mensen op de foto er blij mee zouden zijn ?
          Das een goede waardemeter denk ik
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: glaasje op

            dit was een verjaardagfeest van iemand uit de familie zij waren blij met de foto's maar op het ogenblik dat ik ze nam blijf ik op de achtergrond

            Comment


            • #7
              Re: glaasje op

              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              Daniel,
              Denk je dat de mensen op de foto er blij mee zouden zijn ?
              Das een goede waardemeter denk ik
              Peter
              nou, om dat een waardemeter te noemen. Ik heb onlangs iemands trouwalbum mogen zien. De helft van de foto's was onscherp en toch waren die mensen er blij mee.

              Ik hoop wel dat hij toestemming heeft om de foto online te plaatsen want zoals bij niet geposeerde groepsfoto's voorkomt is zijn sommige gezichten in een minder flatterende pose vastgelegd. Ogen half toe, een grimas,... Ik zou toch niet graag hebben dat mijn gezicht zo aan de wereld wordt voorgesteld.

              Comment


              • #8
                Re: glaasje op

                idd - Als het je eigen trouwfeest is kijk je niet met een neutrale bril naar die foto's.
                Net zoals een fotograaf zijn eigen werk ook anders - niet objectief - bekijkt.
                Die neutrale bril opzetten - Zich afvragen of die mensen blij zouden zijn met deze foto is misschien geen echte waardemeter maar dan toch al een stap in de goede richting.
                Dat is de boodschap die ik aan TS wilde meegeven.
                Ik twijfel er eerlijk ook sterk aan dat de geportretteerden blij zijn met deze foto.
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: glaasje op

                  daniel zou beter tijdelijk in beginnershoek posten, waar hij betere comments zou krijgen inzake beter worden.
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment


                  • #10
                    Re: glaasje op

                    ik doelde op danieldeboeck in mijn vorige reactie, niet de andere daniel
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment


                    • #11
                      Re: glaasje op

                      oordeel de foto, niet of de mensen er blij mee zijn eigelijk wou ik hem zoo hebben daar wil ik reactie op krijgen dan kan ik daarop mijn besluiten nemen er zijn drie dingen die ik wou testen als ik reactie krijg daarop ben ik tevreden wat ze ook zijn

                      Comment


                      • #12
                        Re: glaasje op

                        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                        oordeel de foto, niet of de mensen er blij mee zijn eigelijk wou ik hem zoo hebben daar wil ik reactie op krijgen dan kan ik daarop mijn besluiten nemen er zijn drie dingen die ik wou testen als ik reactie krijg daarop ben ik tevreden wat ze ook zijn
                        ok dan het is een slechte foto (om verschillende redenen) ....niets mis met slechte beelden maken (doet iedere fotograaf ook de goede en zelfs de beste)......maar je moet als fotograaf wel leren zien welke foto goed of slecht is ...selecteren...de slechte de vuilbak in met de goede ga je verder
                        www.lensculture.com/nathan-verstraete

                        Comment


                        • #13
                          Re: glaasje op

                          Misschien een foto voor op snapchat te zetten, die maar even online blijft maar zeker geen foto voor een fotografieforum. Ik vind er niets kunstig aan. Kan je niet vergelijken met straatfotografie waar je ergens een onbewaakt moment kan vastleggen en een schot in de roos hebben. Misschien eerder een oefening op scherpstellen. De achtergrond en de personen er rond komen ook zeer rommelig over, en zeg nu niet dat dat de bedoeling was hé...
                          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                          Comment


                          • #14
                            Re: glaasje op

                            post een der wat en dan krijg je reactie... tsja
                            nikon coolpix s9100

                            Comment


                            • #15
                              Re: glaasje op

                              ja ik heb jullie begrepen

                              Comment

                              Working...
                              X