Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Château de Seneffe - spiegelvijver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Château de Seneffe - spiegelvijver

    Op het domein van het Château de Seneffe in Henegouwen start binnenkort een tentoonstelling rond visuele impressies. Eén van de werken die we enkele weken terug al konden zien was hun spiegelvijver waarin je mooi de reflectie van één van de bijgebouwen van het kasteel ziet. Blijkbaar heeft men dat spiegelend effect gekregen door 300 gram van één of andere natuurlijke stof in het water op te lossen. Meer kon de gids er ook niet over vertellen, buiten het feit dat men dit blijkbaar ook regelmatig gebruikt in de vijvers van golfterreinen.

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Château de Seneffe - spiegelvijver

    Inzake architectuur een mooie weergave hiervan.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Château de Seneffe - spiegelvijver

      Ik had hem van iets lager getrokken. Zo had je meer van het huis in de weerspiegeling. Maar hij is wel leuk.
      Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

      Comment


      • #4
        Re: Château de Seneffe - spiegelvijver

        Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
        Ik had hem van iets lager getrokken. Zo had je meer van het huis in de weerspiegeling. Maar hij is wel leuk.
        Als ik me goed herinner staat er iets in het midden van de ronde vijver (een bal dacht ik) - of ze moeten dat weggenomen hebben
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Château de Seneffe - spiegelvijver

          Mooie opname !
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment

          Working...
          X