Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tv

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tv

    Pfft, niks op tv vandaag, dat songfestival bv zegt mij al helemaal niks, 't is wachten op süskind straks ...

    Er zijn wel films, ofwel heb ik ze gezien, ofwel geen interesse ,

    Play, uitsluitend Amerikaanse of Vlaamse films ( er zijn goeie bij, maar vandaag geen interesse )
    Denk dat ik een baalavond heb ü
    Last edited by toerist; 13 mei 2017, 21:16.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Tv

    Je kunt ook een DVD opzetten of naar de radio luisteren: een favoriete bezigheid bij ons tijdens de wekenlange voetbal EK of WK en die laatste vallen zomers dus je kan dan ook nog avondwandelingen doen.
    Vanaf maand mei staat de TV bij ons altijd op een laag pitje.

    Comment


    • #3
      Re: Tv

      Oh, maar ik heb de pc nog, alleen, die was ik gisteren ook beu, idd een wandeling zou nog wat soelaas brengen
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Tv

        Ik heb maar eens Perzische gegeten omdat er niks op tv was. In plaats van mijn verjaardag vieren, gaan we maar uit eten met een zeer select gezelschap (5 personen). En ik wou dus gisteren avond, omdat er dan het minste op tv was
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Tv

          Hier nog wat video op de NAS, enne op VRT.nu is er toch ook genoeg keuze imho. Akkkoord, je moet wat kaf en koren scheiden, maar de betere Canvas films staan er tegenwoordig ook op.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Tv

            Play is hier al meer dan een jaar buiten. Veel te duur!
            Ik vrees dat Netflix weldra zal volgen. Niet omdat het te duur is, wel omdat het aanbod echt heel pover is geworden.
            Na het voetbalseizoen vliegt Play Sport er ook uit. Ik ga zelf aan sport doen, postzegels verzamelen.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Tv

              Volgende zaterdagavond staat een stapke in de wereld (koekestad) op het menu
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Tv

                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Hier nog wat video op de NAS, enne op VRT.nu is er toch ook genoeg keuze imho. Akkkoord, je moet wat kaf en koren scheiden, maar de betere Canvas films staan er tegenwoordig ook op.
                De collega' s staan er zelfs op, ook leuk op zijn tijd
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment


                • #9
                  Re: Tv

                  Ik heb zelfs gene kabel, enkel antenneke waarmee we een en canvas kunnen pakken. Maar tv boeit me sowieso niet neig. Te veel andere intresses: gamen, fotografie, Blender (3d), lezen, gezelschapspellen, ...
                  Baalavonden heb ik dus niet gauw.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tv

                    We kunnen ook foto's maken

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tv

                      Je kan ook uw partner verwennen ;-) Of ben je daar ook al op uitgekeken?

                      Te denken dat 100 jaar geleden de mensen geen elektriek in huis hadden! Wat deden die dan?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tv

                        Tip: "Felix et Meira"

                        Tot 5 juni op vrt.nu
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tv

                          Het TV-aanbod zal in de toekomst alleen nog maar schaarser worden.
                          Vele zenders zitten nu al op hun tandvlees door verminderde reclame-inkomsten.
                          De jeugd is al lang niet meer TV-minded.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment

                          Working...
                          X