Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang aan de Grote Nete

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zonsondergang aan de Grote Nete

    Ik wilde al langer eens naar deze locatie gaan omdat het me wel een mooie plek leek...
    De ondergaande zon deed erg haar best om het op zo'n mooi mogelijke manier weer te geven.
    Alvast veel kijkplezier.
    Groetjes, Marchristan.


  • #2
    Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

    knap - geeft de indruk van iets scheef te staan (op basis van spiegelbeeld zon)
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

      Mooi, een landschap zoals ik het zelf zou willen maken.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

        Mooie opname met dat strijklicht op het frisse groen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

          Knappe compo maar voor mij iets teveel gesatureerd...

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

            Mooi !


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

              mooi strijklicht ,daarom zou ik hier een wat hoger standpunt hebben genomen en wat dichter tegen het water gegaan , dan heb je ook tegelijk niet het wat storend gras in de voorgrond,vooral door al die zaadstengels die stukjes wegnemen uit je totaalbeeld ,je hoeft niet altijd zoveel mogelijk op je foto te zetten maar vooral hetgeen wat je echt bedoeld te fotograferen ,in dit geval de mooie spiegel en het strijklicht aan de overkant

              Comment


              • #8
                Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                mooi strijklicht ,daarom zou ik hier een wat hoger standpunt hebben genomen en wat dichter tegen het water gegaan , dan heb je ook tegelijk niet het wat storend gras in de voorgrond,vooral door al die zaadstengels die stukjes wegnemen uit je totaalbeeld ,je hoeft niet altijd zoveel mogelijk op je foto te zetten maar vooral hetgeen wat je echt bedoeld te fotograferen ,in dit geval de mooie spiegel en het strijklicht aan de overkant
                De meester heeft het waarschijnlijk bij het rechte eind , ik kan me er helemaal in vinden
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  mooi strijklicht ,daarom zou ik hier een wat hoger standpunt hebben genomen en wat dichter tegen het water gegaan , dan heb je ook tegelijk niet het wat storend gras in de voorgrond,vooral door al die zaadstengels die stukjes wegnemen uit je totaalbeeld ,je hoeft niet altijd zoveel mogelijk op je foto te zetten maar vooral hetgeen wat je echt bedoeld te fotograferen ,in dit geval de mooie spiegel en het strijklicht aan de overkant
                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  knap - geeft de indruk van iets scheef te staan (op basis van spiegelbeeld zon)
                  Peter
                  Iedereen alvast bedankt voor de commentaren en tips.
                  @ Blauwzwart (Peter): Ik had hem zelf al een beetje gedraaid maar had er nog niet bij stilgestaan dat je a.d.h.v. de reflectie van de zon de horizon kon controleren. Nu ik het op deze manier bekijk, moet ik de foto inderdaad nog wat extra roteren en oogt hij volgens mij ook beter.
                  @ Bopatje: bedankt voor de tip, die compo ga ik zeker ook eens proberen. Hier wilde ik wel het gras en de zaadstengels mee in beeld hebben en ben er speciaal diep voor in het gras gaan zitten. Hierdoor heb ik jammer genoeg ook gemerkt dat er brandnetels tussen het gras zaten Ik wilde wel de voorgrond wat waziger hebben en had de scherptediepte wat beter moeten controleren op mijn scherm.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

                    brandnetels zijn niet spijtig, ze zijn goed om reuma te verlichten
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                      brandnetels zijn niet spijtig, ze zijn goed om reuma te verlichten
                      Zo had ik het nog niet bekeken 😂

                      Groetjes, Marchristan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zonsondergang aan de Grote Nete

                        Mooie foto, geef me een heerlijk zomer's gevoel

                        Comment

                        Working...
                        X