Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem.... Lens huren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem.... Lens huren?

    Ik heb helaas mijn Canon 100-400 in reperatie, daar hij regelmatig foutcode err01 aangaf. Wat wil nou het probleem, komend weekend heb ik hem zeer dringend nodig daar een aantal vrienden met de motor op het circuit gaan rijden. Ik had dus al een hele tijd terug aangegeven dat ik aanwezig zou zijn.

    Nou, daar de 100-400 de enige tele is, kan ik nu niets beginnen. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is ergens een zoom- of telelens te huren voor komend weekend?

    Alvast hartelijk dank....
    Groet,
    Paul

  • #2
    Re: Probleem.... Lens huren?

    Ja het is mogelijk ergens een telelens te huren, maar ben even op zoek naar de juist site of ik dit nog terug vind. Het was een bedrijfje in omgeving Antwerpen als ik me niet vergis.
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

    Comment


    • #3
      Re: Probleem.... Lens huren?

      Oorspronkelijk geplaatst door Naciremus
      Ja het is mogelijk ergens een telelens te huren, maar ben even op zoek naar de juist site of ik dit nog terug vind. Het was een bedrijfje in omgeving Antwerpen als ik me niet vergis.
      Gewoon even op google de zoekfunctie gebruiken en je hebt.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Probleem.... Lens huren?

        Ik kan U geen 100-400 aanbieden maar indien je het eens wil proberen met een 300mm F4 L USM maar zonder IS, dan maak ik daar geen problemen over.
        Mijn gegevens staan in het profiel, indien interesse hoor ik wel iets van U.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Probleem.... Lens huren?

          Helpt dit je verder?
          Is de site van iemand die hier soms ook wel vertoefd (fotofiel)
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #6
            Re: Probleem.... Lens huren?

            Kan je hier iets mee?

            http://www.bartok.be/webshop/pagina's/verhuur/verhuur.html

            Comment


            • #7
              Re: Probleem.... Lens huren?

              Ik zag dat je uit Weert komt. In Eindhoven is de volgende zaak te vinden:



              Ze verhuren daar niet echt een tele, wel een 70-200IS + converter (1.4 of 2).

              Ik heb slechts e-mail-ervaring met ze maar dat kwam goed over. Later deze maand ga ik zelf huren.
              1DII + 40D + grip + 420EX + EF100Macro + EF 85 1.8 + EF16-35 L + EF24-70 L + EF70-200 L IS 2.8 + EF28-300 L IS + extender 1.4 II + Tamron 1.4 + grote tassen + drie- en eenpoot
              http://www.beenes.net

              Comment


              • #8
                Re: Probleem.... Lens huren?

                Oorspronkelijk geplaatst door Naciremus
                Ja het is mogelijk ergens een telelens te huren, maar ben even op zoek naar de juist site of ik dit nog terug vind. Het was een bedrijfje in omgeving Antwerpen als ik me niet vergis.
                Yep heb gevonden waar ik reeds melding van maakte:

                gewoon even surfen naar: (en wat naar beneden scrollen dan vind je het wel)

                Calumet photo

                hoop dat je er wat mee bent

                mvg Karel V.
                een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

                Comment


                • #9
                  Re: Probleem.... Lens huren?

                  allemaal hartelijk dank voor de info...
                  Groet,
                  Paul

                  Comment

                  Working...
                  X