Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar lenzen testen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar lenzen testen ?

    Dag iedereen,

    Wil mijn lenzenarsenaal voor de D70 nog wat uitbreiden met in de eerste plaats een lichtsterke zoom uit de mid-range ter vervanging van mijn 18-70 mm kitlens.
    Waar is volgens jullie een zaak waar veel lensmateriaal aanwezig is en de mogelijkheid op mijn eigen toestel ter plaatse te testen? Liefst streek Gent-Brussel. Indien echt de moeite waard wil ik mij ook wel verder verplaatsen.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Waar lenzen testen ?

    Corné van Iperen gaat ook in België een Sigmalenzendag(weekend) organiseren

    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=51334
    Last edited by Dirtyharry71; 15 september 2004, 15:30.
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Waar lenzen testen ?

      Ik heb gehoord dat bij Campion ze nogal wat Sigma materiaal binnen hebben.
      is in de rue St Boniface 13 in Elsene (in de matonge wijk dus)
      tel 02-5121331
      is wat sigma noemt een voorraad houdende EX (de high end lensen) dealer
      Heeft aan de overkant van de straat ook een occasie winkel...

      Jo.

      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
      Dag iedereen,

      Wil mijn lenzenarsenaal voor de D70 nog wat uitbreiden met in de eerste plaats een lichtsterke zoom uit de mid-range ter vervanging van mijn 18-70 mm kitlens.
      Waar is volgens jullie een zaak waar veel lensmateriaal aanwezig is en de mogelijkheid op mijn eigen toestel ter plaatse te testen? Liefst streek Gent-Brussel. Indien echt de moeite waard wil ik mij ook wel verder verplaatsen.

      Groetjes,
      Pol.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Waar lenzen testen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
        Ik heb gehoord dat bij Campion ze nogal wat Sigma materiaal binnen hebben.
        is in de rue St Boniface 13 in Elsene (in de matonge wijk dus)
        tel 02-5121331
        is wat sigma noemt een voorraad houdende EX (de high end lensen) dealer
        Heeft aan de overkant van de straat ook een occasie winkel...

        Jo.
        Hallo,

        Ze hebben daar inderdaad schoon materiaal ... spijtig zijn hun prijzen exuberant ... in de tweedehands winkel staan zo goed als alle lenzen tweedehands duurder dan nieuw bij bijvoorbeeld Corné ...

        Groetjes.

        Comment


        • #5
          Re: Waar lenzen testen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Froto
          Hallo,

          Ze hebben daar inderdaad schoon materiaal ... spijtig zijn hun prijzen exuberant ... in de tweedehands winkel staan zo goed als alle lenzen tweedehands duurder dan nieuw bij bijvoorbeeld Corné ...

          Groetjes.
          Zoals bijna alle winkels in België..... heb overlaatst ook gebeld voor een 2dehands lens, 365 euro, 395 nieuw bij Corne (en ook bij Kamera-express en konijnenberg....)

          Leve Nederland en Duitsland op dat gebied..... Doh, woon ik toch in België zeker

          Comment

          Working...
          X