Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

universele battery-pack voor nikon coolpix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • universele battery-pack voor nikon coolpix

    Ik heb momenteel 3 lithium batterijen voor mijn nikon coolpix 5700. Het probleem is dat ik soms 8 dagen moet overbruggen zonder dat ik deze kan opladen. Er zijn momenteel een aantal universele externe batterijen op de markt met een hoge capaciteit die makkelijk kunnen gedragen worden in een battery-belt. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of meer informatie kunnen geven? Alle hulp is welkom.

  • #2
    Re: universele battery-pack voor nikon coolpix

    Ik heb er zelf geen maar je zou eens kunnen zien voor een Nikon Batterijpak MB-E5700... (http://www.europe-nikon.com/details....=149&catId=102)
    mvg
    Bert

    Comment


    • #3
      Re: universele battery-pack voor nikon coolpix

      De Nikon batterypack MB-E5700 vind ik nogal prijzig. Ik ben zo niet te vinden om 6 AA batterijen te gebruiken en zo amper 2,5 uur extra stroom te hebben. In dat opzicht vind ik de batterypack van Nikon het niet echt waard. Toch bedankt voor de reply ...

      Comment


      • #4
        Re: universele battery-pack voor nikon coolpix

        Bij batteryprice.com heb ik een oplaadbare Li-ion batterij gezien: de HOTSHOT EB2 6000 mAh voor ongeveer dezelfde prijs als de MB-E5700 battery-pack. Is misschien ietsje minder praktisch omdat je hem om je gordel moet (of kan) bevestigen.
        Bij bleunook.com brengen ze tegenwoordig 1000 mAh EN-EL1 batterijen uit voor de nikon coolpix modellen. Ik denk dat ik hiervoor ga.

        Comment

        Working...
        X