Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstap Canon 700D naar 7DII -> verkoop toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overstap Canon 700D naar 7DII -> verkoop toestel

    Ik zou binnenkort willen overstappen van mijn 700D naar een 7DII.
    Gezien mijn 700D 'slechts' 3j oud is, 14.500 clicks vraag ik me af of het de moeite is om hem nog 2e hands proberen te verkopen.
    Hij is in uitstekende staat, voornamelijk gebruikt met mijn 70-200 f4 IS dus altijd voorzichtig behandeld, maar dat zijn uiteraard maar woorden.
    Waar kan ik ergens een realistische restwaarde laten bepalen?

  • #2
    Re: Overstap Canon 700D naar 7DII -> verkoop toestel

    Het is niet waar maar hoe. Dat laatste is natte vingerwerk, het is namelijk zo dat wat de gek er nog voor over heeft.

    Comment


    • #3
      Re: Overstap Canon 700D naar 7DII -> verkoop toestel

      Goh je kan ook iets hebben van laat ik hem maar als backup erbij houden. Wil je trouwens de kitlens erbij verkopen? Want als je geen leuke kitlens mee verkoopt, dan zal je jezelf ook extra moeilijk maken.
      Wie koopt er nu zo' n Canon EOS 700D, jawel de beginner. Een beginner zal niet snel een tweedehandsje kopen zonder lens. En een lens van 400 euro zal hij waarschijnlijk ook te duur vinden.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: Overstap Canon 700D naar 7DII -> verkoop toestel

        Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
        Wie koopt er nu zo' n Canon EOS 700D, jawel de beginner.
        Nee hoor, mijn fotodocent, 1D? en 5DII, heeft ooit eens een x00D gekocht, omdat die iets lichts en klein wou voor vakantie.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Overstap Canon 700D naar 7DII -> verkoop toestel

          om een idee te hebben van de tweedehandsprijzen...

          Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

          Comment

          Working...
          X