Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

passe partout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • passe partout

    Goh ik twijfel ten zeerste of dit het juiste forum onderdeel is maar onder dit viel prints en dat kwam zowat het dichtste bij mijn onderwerp. Mod's don't shoot me, als ik verkeerd ben!

    Vaak wanneer ik prints lever is het juist de print en dat is het omdat hier dan echt naar gevraagd is. Ik ben geen prof maar ouders van op de voetbal hebben al eens graag hun zoon/dochter ofzo in actie je kent het wel.
    Nu heb ik ook werken die ik voor mezelf afprint en deze toon ik dan ook graag "goed".
    Het probleem is ik ben niet al te handig kwa knippen en snijden, en de poging tot een DIY passe partout is niet bepaald het resultaat dat een foto goed tentoon stelt.
    Voor de kleinere maten zoals 13x18 10x15 enzovoort neem ik tegenwoordig vaak kaders waar de passe partout al bij in zit, echter voor de grotere maten die ik al dan niet met kader wil weergeven weet ik nu niet bepaald direct een goede plek om te gaan zoeken.
    Wat zijn jullie ervaringen? Is het de moeite nog om het zelf proberen te maken of is het tegenwoordig kost/ moeite gericht makkelijker en misschien zelfs goedkoper om ze op goede kwaliteit te kopen?


    grtz
    Andy

  • #2
    Re: passe partout

    Ik haal mijn kaders en Passepartout bij https://www.artframing.eu/ in Brugge.
    Het formaat waar ik in werk is 16/9 en moeilijk anders te vinden en kan daar alles op maat laten maken voor een redelijke prijs.

    Comment

    Working...
    X