Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stairway to heaven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stairway to heaven

    Update 2



    Update 1

    Last edited by Dynax7d; 10 mei 2017, 20:39.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Stairway to heaven

    Mooi de zonneharp vastgelegd
    Persoonlijk zou ik de bovenkant eraf snijden zodat er een 2/3 verhouding onderaan overblijft

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Stairway to heaven

      Ik denk je visie in deze foto begrepen te hebben en vind dat knap. De weg leidt naar de 'harp' die als lift:trap fungeert. Moest dat pad nog hoger tegen de horizon uitkomen was een perfectie op fantasie en inhoud een feit !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Stairway to heaven

        Mooie foto alleen als je hem uitvergroot zie ik een paar vlekjes wellicht stofje op lens

        Comment


        • #5
          Re: Stairway to heaven

          Waarom zo groot posten?
          Ik zit hier met een 27" scherm en kan de foto niet in één keer zien.

          Ik vind de foto niet mis maar zou de hooglichten wat terug schroeven en ook iets van de lucht afdoen.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Stairway to heaven

            Heel mooi moment met die zonneharpen...
            Kan wel volgen om een stukje bovenkant te croppen, voor mij beeld ook te groot nu, kan hem niet in één keer zien op mijn scherm.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Stairway to heaven

              ik begreep de up eerst niet goed ,maar blijkbaar was hij al bijgesneden
              de up is in ieder geval beter ,is ook veel weidser en meer gevoel van ruimte ,wel lichtjes halo boven de kruinen ,maar verder een mooie

              Comment


              • #8
                Re: Stairway to heaven

                De up is beter (mijn dada 16:9) jammer dat je de lucht zo gelaten hebt.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Stairway to heaven

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  De up is beter (mijn dada 16:9) jammer dat je de lucht zo gelaten hebt.
                  Kan je even verduidelijken wat je met de lucht gedaan zou hebben? Verloopfilter? Kleur? Ik kan maar bijleren... ;-)
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stairway to heaven

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                    Kan je even verduidelijken wat je met de lucht gedaan zou hebben? Verloopfilter? Kleur? Ik kan maar bijleren... ;-)
                    ik denk dat LG bedoeld om de hooglichten in de lucht wat omlaag te halen ,omdat er wat uitgebrande vlekken daar boven de zon hebt ,maar persoonlijk denk ik niet dat dit heel veel zal helpen omdat waar het uitgebrand is dit niet meer goed krijgt ,enige optie hier is wat voorzichtig kloonwerk en zo het overbelichte wat te camoufleren dus wat ps werk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stairway to heaven

                      Update kijkt beter

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stairway to heaven

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                        Kan je even verduidelijken wat je met de lucht gedaan zou hebben? Verloopfilter? Kleur? Ik kan maar bijleren... ;-)
                        Ik heb inderdaad eerst de 'Hooglichten' deftig verminderd, maar rond de zon zie je ook een gele zweem.
                        Die kan er wellicht wel geweest zijn maar op een foto oogt dat niet zo mooi en heb ik dan maar die kleurzweem verwijderd.
                        De uitleg hoe je dat moet doen(klikkerdeklik)

                        NB: Als er nog iemand vragen mocht hebben, voel u niet te beroerd ze te stellen, ik zal ze met plezier beantwoorden.
                        Last edited by Red Falcon; 10 mei 2017, 01:25. Reden: NB
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stairway to heaven

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Ik heb inderdaad eerst de 'Hooglichten' deftig verminderd, maar rond de zon zie je ook een gele zweem.
                          Die kan er wellicht wel geweest zijn maar op een foto oogt dat niet zo mooi en heb ik dan maar die kleurzweem verwijderd.
                          De uitleg hoe je dat moet doen(klikkerdeklik)

                          NB: Als er nog iemand vragen mocht hebben, voel u niet te beroerd ze te stellen, ik zal ze met plezier beantwoorden.
                          Merci! Ik ga aan de slag!
                          https://www.behance.net/Lynx1966

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stairway to heaven

                            Update kijkt stuk prettiger hoor..Mooi..
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment

                            Working...
                            X