Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sfeerfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] sfeerfoto

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: sfeerfoto

    Jammer dat je die vignet hebt toegevoegd.
    Standpunt had ook ietsje lager mogen zijn zodat die palen niet meer zo dwergachtig hadden uitgezien.
    Maar je belichting zit potvolkoffie heel goed hoor. Kleuren vind ik ook heel goed.
    En je compositie zit voor mij snor.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: sfeerfoto

      zal vignet wegnemen
      [IMG][/IMG][IMG][/IMG]
      eens landschap
      Last edited by Guest8; 8 mei 2017, 15:53.

      Comment


      • #4
        Re: sfeerfoto

        Als je update plaatst plaats ze dan in je openingspost!

        Maar ja, ben blij dat je toch nog het "onbewerkte" beeld toont, waarbij ook opvalt hoe donker de voorgrond nog is, daar had je wel wat kunnen pogen te doen in de nabewerking.

        Comment


        • #5
          Re: sfeerfoto

          Zonder fantasie is 'm veel beter, maar zou wel de schaduwen in de voorgrond wat oplichten

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: sfeerfoto

            in de klas legt men het ons ook dikwijls uit dat de "saus" niet te dik mag zijn. Als het effect de overhand pakt op de foto, dan is er dikwijls een probleem. De ene leraar is daar ook gevoeliger aan dan de andere.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: sfeerfoto

              De update zinder het vignet inderdaad veel beter...Mooie compo en inderdaad belichting zit hier heel goed..
              Persoonlijk vind ik hier de paaltjes niet heel veel toevoegen, had hier gewoon stapje naar voren gedaan en de paaltjes niet meegepakt.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X