Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Renee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Renee

    Het eerste bezoek was geen succes, daarom vorige week een tweede kans voor Renee. Met redelijk succes vind ik...



    Cambo TC 5x7 met Hermagis Petzval lens op papier-negatief,
    bedankt voor het kijken, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Renee

    Je geeft me de indruk dat je een persoonlijke of bepaalde stijl er op nahoud die ik meer en meer begin te appreciëren ook al ben ik geen dadelijke aanhanger voor studio. Prachtig werk !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Renee

      Deze stijl spreekt me wel aan doet me denken aan de foto's van vroeger zoals mijn grootouders die ik hier op de gang heb hangen. Ben er wel fan van
      😉
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Renee

        Voor mij persoonlijk is de DOF hier iets te beperkt
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Renee

          Toch wel een mooie opname hoor, wel een paar keer bekijken, ze kijkt lekker dromerig.
          En de toning is prachtig, en de scherpte waar ze moet zijn. Veel om van te leren.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Renee

            mooie opname, scherp waar scherp moet zijn, mooie bokeh (lekker van die Petzval gecombineerd met de 5x7)....maar 't model kijkt toch wel héél sip (voor mij moet ze geen breedsmoelkikkerlach hebben hé ;-)
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment

            Working...
            X