Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop elements

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop elements

    Een kennis wil Photoshop elements aankopen. Weet iemand of daar ook de ACR-module bij in begrepen is ?
    Alvast bedankt voor de info.

  • #2
    Re: Photoshop elements

    ik ga er van uit van wel, maar je moet ook weten of je camera model ondersteund wordt,
    alle info vind je op support photoshop-elements

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop elements

      Ja, maar er zijn verschillen in functionaliteit https://helpx.adobe.com/x-productkb/...photoshop.html

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop elements

        Bedankt, goed om weten !

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop elements

          Ik weet niet hoe het nu is, maar in het verleden was de ACR van Element een kreupele.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop elements

            Als je rekening houdt met het prijsverschil tussen Elements en CC, is het logisch dat er wat minder mogelijkheden zitten in de afgeslankte versie. Maar als die dan ook nog 'kreupel' is....tja....dan zijn er misschien - geen al te dure - alternatieven voor RAW-conversie. De camera die gebruikt wordt is een Nikon D 5300. Zou daar ook geen RAW-convertor bijgeleverd zijn ?

            Comment


            • #7
              Re: Photoshop elements

              Minder mogelijkheden = kreupel....het grootste gemis vond ik dat je geen serie foto's kon bewerken.

              Bij Nikon kun(kon) je ook goede RAW convertors downloaden, in principe de beste, want zij weten het beste hoe een NEF in elkaar zit.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Photoshop elements

                Heb intussen zelf eens een (oud) dvd'tje van Nikon View uitgeprobeerd. Daar kun je inderdaad ook bijna alle kanten mee uit. En een serie bewerken is voor mij niet echt een must. Er zal dus wel voldoende mogelijkheid zijn om de raw's onder handen te nemen.
                In ieder geval bedankt voor de info !

                Comment

                Working...
                X