Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardensport of watersport? (Eventing Minderhout 2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Paardensport of watersport? (Eventing Minderhout 2)

    Nog een paar foto's van vorige zondag:







    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Paardensport of watersport? (Eventing Minderhout 2)

    3 spetterende platen met een voorkeur voor no 3
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Paardensport of watersport? (Eventing Minderhout 2)

      Zeker spetterende en mooie platen, was zelf ook aanwezig en zie dat je de koorden heb verwijderd . Ikzelf zou de waterdruppels op het aangezicht van de amazone's ook verwijderen. Maar ieder zijn smaak.hoe zou het trouwens zijn afgelopen met de ruiter die zwaar over de kop was gegaan in het water.
      Last edited by crosser; 5 mei 2017, 19:40.

      Comment


      • #4
        Re: Paardensport of watersport? (Eventing Minderhout 2)

        Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
        hoe zou het trouwens zijn afgelopen met de ruiter die zwaar over de kop was gegaan in het water.
        Ik heb wel gezien dat de wedstrijd een paar keer is stilgelegd omdat er ergens iets gebeurd was, maar verder weet ik er niets van.
        Toen die ruiter overkop ging stond ik ergens anders, is dat gebeurd tijdens de zwaarste klasse? Toen vond ik het te druk aan het water en ben ik naar de Goorkensberg gegaan (de hoge berg voor de kleiput, daar heb ik ook nog een paar mooie foto's gemaakt).
        Het is altijd spijtig dat er iets mis loopt, zolang paard en ruiter er met de schrik vanaf komen, dan is dat niet zo erg, maar soms loopt het toch minder goed af, zeker tijdens zo'n wedstrijd die heel zwaar is voor de paarden.

        Bij de foto's op mijn website zijn de koorden niet verwijderd, want dat is een paar avonden extra werk om die allemaal aan te passen, maar voor BD heb ik er wat meer werk van gemaakt.
        Ik heb getwijfeld om de waterdruppels op de aangezichten te verwijderen, maar ze horen er eigenlijk wel bij, dan zie je dat de ruiters zelf ook nat worden als ze door het diepste deel van de kleiput rijden.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Paardensport of watersport? (Eventing Minderhout 2)

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik heb wel gezien dat de wedstrijd een paar keer is stilgelegd omdat er ergens iets gebeurd was, maar verder weet ik er niets van.
          Toen die ruiter overkop ging stond ik ergens anders, is dat gebeurd tijdens de zwaarste klasse? Toen vond ik het te druk aan het water en ben ik naar de Goorkensberg gegaan (de hoge berg voor de kleiput, daar heb ik ook nog een paar mooie foto's gemaakt).
          Het is altijd spijtig dat er iets mis loopt, zolang paard en ruiter er met de schrik vanaf komen, dan is dat niet zo erg, maar soms loopt het toch minder goed af, zeker tijdens zo'n wedstrijd die heel zwaar is voor de paarden.

          Bij de foto's op mijn website zijn de koorden niet verwijderd, want dat is een paar avonden extra werk om die allemaal aan te passen, maar voor BD heb ik er wat meer werk van gemaakt.
          Ik heb getwijfeld om de waterdruppels op de aangezichten te verwijderen, maar ze horen er eigenlijk wel bij, dan zie je dat de ruiters zelf ook nat worden als ze door het diepste deel van de kleiput rijden.
          Het was in de klasse zwaar bij de hindernis in het water. Paard sprong te vroeg aan en ging volledig met ruiter over de kop in het water. Ruiter lag bewusteloos onder paard in het water.

          Comment

          Working...
          X