Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koolzaadvelden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] koolzaadvelden

    deze keer was ik daar op het juiste moment ze stonden te bloeien in al hun glorie

    grote versie


    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 5 mei 2017, 07:45.

  • #2
    Re: koolzaadvelden

    mooi voorbeeldje van spelen met complementaire kleuren.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: koolzaadvelden

      Mooie frisse kleurige opname Patrick

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: koolzaadvelden

        Heel mooi het intense geel van het koolzaad hier.....En inderdaad prachtig hoe dit afsteekt tegen die blauwe lucht..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: koolzaadvelden

          Zeer fraai, met mooie kleurtegenstelling. De wolkjes doen ook lekker mee , op die plaats.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: koolzaadvelden

            Het gebied mij te zeggen Patrick dat ik dit een goede plaat vind maar ook niet meer of minder. Ik persoonlijk zou deze compositie anders gemaakt hebben. Dichter in detail bij de kleine bloemen als hoofd onderwerp zodat je wat meer openheid zou hebben. Als het tulpen geweest waren die groter zijn dan was dit welllicht een beter beeld geweest. Nu zie je eigenlijk een geel tapijt en dat trekt te veel mijn aandacht. De achterkant word dan een beetje in de vergetelheid gesteld. Dat is gewoon mijn mening hè. Voor de rest zit hij wel snor.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: koolzaadvelden

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Het gebied mij te zeggen Patrick dat ik dit een goede plaat vind maar ook niet meer of minder. Ik persoonlijk zou deze compositie anders gemaakt hebben. Dichter in detail bij de kleine bloemen als hoofd onderwerp zodat je wat meer openheid zou hebben. Als het tulpen geweest waren die groter zijn dan was dit welllicht een beter beeld geweest. Nu zie je eigenlijk een geel tapijt en dat trekt te veel mijn aandacht. De achterkant word dan een beetje in de vergetelheid gesteld. Dat is gewoon mijn mening hè. Voor de rest zit hij wel snor.
              dat apprecieer is sie ,eerlijke mening zo kan ik weten wat er beter moet zijn ,en jij bent een kenner dus jou mening telt dubbel ,ik voelde dat er iets was maar kon het zelf niet thuiswijzen ,en volgens mij ligt het idd daaraan !

              Comment


              • #8
                Re: koolzaadvelden

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                dat apprecieer is sie ,eerlijke mening zo kan ik weten wat er beter moet zijn ,en jij bent een kenner dus jou mening telt dubbel ,ik voelde dat er iets was maar kon het zelf niet thuiswijzen ,en volgens mij ligt het idd daaraan !
                Patrick bedankt. Ik heb die foto van je tulpen ook gereageerd en daar zie je toch het verschil.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: koolzaadvelden

                  die kleuren spatten van mijn scherm af
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: koolzaadvelden

                    Roept bij mij een zomergevoel op. Ik vind hem mooi, maar de raad van Schoonspikke is ook voor mij een eye opener
                    https://www.behance.net/Lynx1966

                    Comment

                    Working...
                    X