Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algarve klippen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Algarve klippen

    [IMG]crop-63 by Geert Reusen, on Flickr[/IMG]

    update crop-63 by Geert Reusen, on Flickr

    2° update.
    Last edited by Duvel_lover; 4 mei 2017, 19:11. Reden: aanpassing
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

  • #2
    Re: Algarve klippen

    Mooie plaats maar foto lijkt mij toch iets overbelicht.
    Met 'Hooglichten' en 'Schaduwen' wat bewerken en je krijgt er automatisch meer verzadiging bij.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Algarve klippen

      Update is beter.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Algarve klippen

        Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
        Update is beter.
        is idd beter maar zou nog beter kunnen heb hem eens binnengehaald en hem ingeladen in camera RAW dit is het resultaat ,
        hier zie je welke bewerking ik heb toegepast ,op deze manier is het duidelijker waarschijnlijk dan geschreven tekst als je nog vragen hebt je stelt ze maar vb1
        vb 2
        vb2 was eerste stap
        ik zou nog meer kunnen doen maar ik laat het hier bij .
        hopelijk heb je hier iets aan
        Last edited by bopatje; 4 mei 2017, 11:02.

        Comment


        • #5
          Re: Algarve klippen

          Mooi locatie en foto..
          De voorbeelden van Bopatje laten je heel goed zien hoe nog wat te verbeteren..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Algarve klippen

            Bedankt voor uw tips. De onderste foto is de 2° aanpassing.
            Ik ben altijd een beetje te voorzichtig met levendigheid van kleuren. Het gras fris groen en de kliffen worden dan vlug te oranje.
            Hier heb ik de de kleuren van de kliffen levendiger gemaakt, zonder dat het gras te fel verkleurde.
            Daarna het water en de huizen met achtergrond apart bijgewerkt.
            'k heb nog een hoop foto's van deze vakantie waar ik nog moet aan beginnen, en ga uw methode in m'n achterhoofd houden en eens op oefenen..
            " Make RAW Not WAR"
            Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

            Comment


            • #7
              Re: Algarve klippen

              Update is duidelijk beter, doch zou ikzelf de hooglichten nog wel een stuk naar beneden halen

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Algarve klippen

                de up is idd duidelijk beter ,ik was nog een stapje verder gegaan in mijn vb ,maar ik vind hem zo ook al goed

                Comment

                Working...
                X