Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventing Minderhout (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eventing Minderhout (1)

    Korte bocht na een hindernis:



    Galop:



    Vliegende paarden... (tijdens de bewerking dacht ik hier aan : https://www.youtube.com/watch?v=yvPnv6iPL0o )

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Eventing Minderhout (1)

    Eerste plaat is gaaf, alleen zou ik graag meer ruimte aan de linkerkant zien
    Een hoop ouwe zooi
    www.rbfoto.nl

    Comment


    • #3
      Re: Eventing Minderhout (1)

      Hou niet van 'meerdere' foto's. De eerste is voor mij knap mede door de actie en de draai daarin en dat je een goed fotograaf bent weet ik al lang ! Waarom men geregeld 'meer ruimte' vraagt is mij een raadsel (waarschijnlijk een clubhype), het onderwerp zit in deze foto prachtig
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Eventing Minderhout (1)

        Geen clubhype, het haalt het paard meer uit het midden waardoor ie prettiger kijkt
        De kijkruimte respecteren heet dat. De ruiter kijkt namelijk naar links, nu kijkt ie niet de ruimte in, maar tegen het kader aan. Het geeft ook de dynamiek meer ruimte waardoor het beeld wat meer actie krijgt.

        Hier even een slecht gekloond voorbeeld

        Een hoop ouwe zooi
        www.rbfoto.nl

        Comment


        • #5
          Re: Eventing Minderhout (1)

          De ruiter kijkt eigenlijk meer recht in de camera dan naar links, want dat was ook de richting die hij moest volgen na die korte draai.
          Misschien dat hij iets meer naar links kijkt omdat hij niet 100% recht naar mij toe moet, want dan zou ik in de weg hebben gestaan, ik stond net buiten het koord van de afspanning.


          (Dat ik meerdere foto's tegelijk plaats, dat is toch geen probleem?
          Door te scrollen kan je ze toch elk apart bekijken?
          Als ik er telkens een nieuw topic voor opstart, dan moet je veel meer keren klikken om ze allemaal te kunnen zien.)

          Maar toch bedankt voor jullie reacties, iedereen mag zijn eigen mening meedelen, dat is voor mij helemaal geen probleem.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Eventing Minderhout (1)

            Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
            Geen clubhype, het haalt het paard meer uit het midden waardoor ie prettiger kijkt
            De kijkruimte respecteren heet dat. De ruiter kijkt namelijk naar links, nu kijkt ie niet de ruimte in, maar tegen het kader aan. Het geeft ook de dynamiek meer ruimte waardoor het beeld wat meer actie krijgt.

            Hier even een slecht gekloond voorbeeld

            Hou het toch maar bij de originele foto. Nu staat het paard in het midden en lijkt het tegen de rechterkant aan te lopen. Mijn vizie is laat meer ruimte in de richting waar het object naar uitkijkt.

            Comment


            • #7
              Re: Eventing Minderhout (1)

              heel knap - en een voorkeur voor de eerste
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Eventing Minderhout (1)

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                (Dat ik meerdere foto's tegelijk plaats, dat is toch geen probleem?
                Door te scrollen kan je ze toch elk apart bekijken?
                Als ik er telkens een nieuw topic voor opstart, dan moet je veel meer keren klikken om ze allemaal te kunnen zien.)

                .
                Jij plaatst zoveel foto's als je wil, dat is jou beslissing !
                Ik zie graag foto per foto afzonderlijk om te beoordelen omdat iedere foto op zich een andere vorm, inhoud en/of sfeer heeft dus dat 'klikken' is geen probleem.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Eventing Minderhout (1)

                  Heel knappe foto's. Ik zie in de eerste originele foto niets verkeerd... in de andere ook niet trouwens.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eventing Minderhout (1)

                    Foto 2 kan zo op een groot doek hoor...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment

                    Working...
                    X