Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soort Selfie in da woods

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Soort Selfie in da woods





    de laatste tijd geen tijd meer gehad om met de kodak op zwier te gaan, maar des te meer om te spelen/studeren met/op PS. Want ja, dit is een composietopname (haha).



    Last edited by Iegienie; 3 mei 2017, 19:50.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Soort Selfie in da woods

    Speciaal is het in ieder geval...Hier ben je wel even mee bezig geweest denk ik...Knappe creativiteit..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Soort Selfie in da woods

      Leuke spielerei

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Soort Selfie in da woods

        spielerei, it is. maar wel leuk om doen.

        Het eigenlijke PS werk valt best mee, het is veel meer werk geweest om de verschillende ideekes en de foto's waar ik mee wilde werken samen te zoeken, en hoe dit allemaal te combineren. Foto heeft dus wel wat rijpingstijd achter de rug (deze versie is zelfs nog net iets anders als wat er op flickr staat).
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Soort Selfie in da woods

          René Magritte in 'Da Woods' .

          Speciaal en niet-alledaags (=positieve zin) resultaat dat er best mag wezen.



          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Soort Selfie in da woods

            Ha dit is nog is een onverwachte plaat in landschap. Goed gedaan Pieter.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Soort Selfie in da woods

              apart en origineel

              Comment

              Working...
              X